آشنایی با یک کیبورد مجازی و فوق العاده+عکس

در بیشتر موارد ما شاهد کیبوردهای مجازی بر روی تلفن های همراه بوده ایم اما به نظر ما تایپ روی هیچی سخت تر خواهد بود.

آشنایی با یک کیبورد مجازی و فوق العاده+عکس

به گزارش هشت دی،قطعا تلفن های همراه در زمینه شناسایی صداها بهتر شده اند اما خیلی زمان نیاز است که بتوانند جایگزین کیبورد شوند.

اینجا است که شرکتی وارد بازی می شود که می خواهد منحصر به فرد باشد.اسم این دستگاه جدید Masterkey 4.0 (مستر کی) است که یک پروژکتور بیسیم بوده که به تلفن همراه متصل می شود و می تواند هم یک کیبورد مجازی برای شما پدید آورد و هم تصویر کار شما را بر روی دیوار نمایش خواهد داد. تازه این موارد بخشی از کاربردهای این دستگاه است.

سازنده این دستگاه به ما در مورد نوآوری خود توضیحاتی ارائه می کند: (( این کیبورد لیزری دارای سنسور و لیزر مخصوص به خود است.این سنسورها حرکات انگشتان را تشخیص می دهد.یک الگوریتم مخصوص هم تلاش می کند تا کارهای خواسته شده از این دستگاه ها را به خوبی اجرا کند.میزان شناسایی کلمات برای این سنسور حدود ۳۵۰ کاراکتر به ازای هر دقیقه می باشد.شاید میزان تایپ کند تر شود اما ارزشش این کار را دارد.))

با توجه به صحبت سازنده این شرکت ، صفحه نمایشی که این پروژکتور در اختیار شما قرار می دهد ۱۲۰ اینچ می باشد.

این دستگاه دو ورژن دارد که یکی ورژن خانگی و دیگری ورژن کسب و کار می باشد که نحوه کار هر یک متفاوت می باشد.البته امکان دارد حس گر تشخیص چهره و حرکات هم به این دستگاه اضافه شود.

آقای زابکار سازنده این دستگاه می گوید : (( این صحنه را تصور کنید : فرض کنید می خواهید برای شش نفر ارائه انجام دهید.این دستگاه می تواند صورت شما را شناسایی کند و برنامه آن می تواند میزان علاقمندی افراد را تشخیص دهد.این موضوع می تواند به فرد کمک می کند تا تمرکز بیشتری روی ارائه خود داشته باشد و کار حرفه ای تری را ارائه کند. ))

اگر این دستگاه بتواند ایده ی خود را اجرایی کند قطعا هیجان انگیز است و هدف های جاه طلبانه ای را می تواند دنبال کند.البته هشدارهای لازم در این زمینه داده شده که امنیت کاربران حفظ شود تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.اگر شما می خواهید این دستگاه را داشته باشید می توانید آن را با قیمت ۱۵۵ یورو که در اوایل ماه فوریه ۲۰۱۹ عرضه می شود خریداری کنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: شهر خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه