خبرنگار: ابوالفضل شکری
بخشدار اتاقور:

۶۰ روستای اتاقور در دولت تدبیر و امید گازرسانی شده‌ است

بخشدار اتاقور لنگرود گفت: در طول ۴ سال دولت تدبیر و امید گازرسانی به بیش از ۶۰ روستای اتاقور انجام شده است.

۶۰ روستای اتاقور در دولت تدبیر و امید گازرسانی شده‌ است

به گزارش ۸دی، شیرزاد روشن در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند اظهار داشت: درست است که شهید رجایی ۲۸ روز رئیس جمهور بودند و ایشان حتی یک ماه هم رئیس جمهور نشدند اما در همین ۲۸ روز به درجه رفیع شهادت نائل آمد تا هر ساله همه دولت ها به یاد شهید رجایی باشند.

وی افزود: شهید رجایی در دوران ریاست جمهوری و دوران نخست وزیری کارهای بسیار خوبی را انجام داد و زمانی نخست وزیر بودند طرح شهید رجایی برای کمیته امام(ره) را اجرایی کردند که هنوز هم برای افراد مسن و کم درآمد بسیار مفید است.

بخشدار اتاقور گفت: زمانی که شهید رجایی وزیر آموزش و پرورش بود طرح رایگان کردن مدارس را اجرا کرد که این طرح نیز هنوز مورد بهره برداری مردم است.

روشن ادامه داد: در طول ۴ سال دولت تدبیر و امید گازرسانی به بیش از ۶۰ روستای اتاقور انجام شده است و هم اکنون نیز طرح گازرسانی بیش از ۲۰ روستا در حال انجام است که با پایان این طرح همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال ۹۶ گازرسانی می شوند. ضمن اینکه بیشتر روستاهای زیر ۲۰ خانوار هم گازرسانی شده اند.

وی افزود: فاز اول مجتمع آبرسانی شهید املاکی هم در دولت یازدهم با حضور استاندار محترم به بهره برداری رسید که آب ۱۷ روستا را تأمین کرد.

بخشدار اتاقور گفت: در همه روستاهای بخش طرح هادی تهیه شده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه