فرماندار تالش:

جهادگران بسیجی سفیران از خودگذشتگی هستند

فرماندار تالش گفت: جهادگران بسیجی و سپاه سفیران خوبی‌ها و از خودگذشتگی‌ها هستند.

جهادگران بسیجی سفیران از خودگذشتگی هستند

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، سید عیسی مهدوی  در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی روستای محروم کوهستان بخش حویق شهرستان تالش اظهار داشت: جهادگران بسیجی و سپاه، سفیران خوبی‌ها و از خودگذشتگی هستند.

وی با بیان اینکه روستای کوهستان بخش حویق مردم خونگرمی دارد اعلام کرد با پیگیری و تلاش گروه جهادی شهید سیرت‌نیا، این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید و مردم نیز مشارکت خوبی در این امر داشتند.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه همه زندگی روستائیان مملو از تلاش است اعلام داشت: روستائیان اعم از زن و مرد تولیدکننده هستند و نباید کوچکترین حق آنان را دریغ کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش با بیان اینکه دولت نیز توجه ویژه‌ای به روستاها دارد تصریح کرد: دولت در قانون پنجم به‌طور ویژه به روستاها توجه کرده است و تحقق اقتصاد مقاومتی از روستاها شکل می‌گیرد.

وی برق و دسترسی مناسب راه‌ها را حق مسلم اهالی روستای حویق تالش عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم آسفالت مسیرهای دسترسی به روستای کوهستان حویق تالش را ادامه دهیم تا دسترسی به این روستا در شرایط مختلف آب و هوایی میسر شود.

فرماندار تالش خاطرنشان کرد: اهالی روستای محروک کوهستان بخش حویق شهرستان تالش، تولیدکننده عسل, برنج و صنایع دستی هستند و ما موظف هستیم به این اهالی خونگرم خدمت کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه