پیام شهردار کومله در پی بروز حادثه تروریستی تهران

علی شفیعی شهردار کومله طی پیامی حادثه تروریستی تهران و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت و حادثه تروریستی در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد.

پیام شهردار کومله در پی بروز حادثه تروریستی تهران

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، شهردار کومله طی پیامی حادثه تروریستی تهران و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت و حادثه تروریستی در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اقدام کورکورانه داعشی ها در وقایع روز چهارشنبه در مجلس و حرم امام یک‌بار دیگر بر حماقت دشمن و استکبار مبنی بر عدم شناخت ملت و مردم ایران صحه گذاشت.

آن چیزی که هنوز دشمن به آن نرسیده و متوجه نشده است اتحاد ملت ایران در شرایط سخت است و ایران را با دیگر کشورها مقایسه می‌کند که این معادله اشتباهی است.

رزمندگان دفاع مقدس با رهبری امام خمینی (ره) با دست‌خالی پیروز میدان‌ها شدند و امروز نیز نسل‌های جوان در زیر سایه ولی‌فقیه امام خامنه‌ای در برابر مستکبران وارد عرصه شدند و صحنه‌ای بعد از انقلاب را نمی‌توان مشاهده کرد که بدون حضور گسترده آحاد مختلف مردم باشد.

ملت ایران به‌دوراز اختلاف‌سلیقه‌ها در برابر ولی‌فقیه، آرمان‌های انقلاب و امینت و ناموس کشور با وحدت کلمه پاسخ سخت به دشمن نشان می‌دهند.

این‌جانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، شهادت هم‌وطنان عزیزمان را به پیشگاه رهبر معظم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات آن عزیزان ازدست‌رفته و شفای کامل و عاجل مصدومان را از خدای سبحان مسئلت دارم.

علی شفیعی

شهردار کومله

١٨ خرداد ١٣٩۶

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه