رئیس بسیج دانش آموزی گیلان:

مسابقات علمی ۱۷۰۰۰ دانش آموز گیلان پنجشنبه آغاز می شود

رئیس سامان بسیج دانش آموزی گیلان از برگزاری مسابقات علمی دانش آموزی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.

مسابقات علمی ۱۷۰۰۰ دانش آموز گیلان پنجشنبه آغاز می شود

سرهنگ علی رفاهتی رئیس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار هشت دی از آغاز مسابقات علمی دانش آموزان «امیدان، پیشگامان و پویندگان» گیلان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه ای که در هفته ی بسیج سال جاری از سوی سازمان بسیج دانش آموزی به دانش آموزان داده شد، ثبت نام متقاضیان در این دوره از مسابقات علمی تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه زمان آزمون پنجشنبه و جمعه ی این هفته است تصریح کرد: این آزمون صبح پنجشنبه برای دانش آموزان ابتدایی و صبح جمعه برای دانش آموزان متوسطه برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج دانش آموزی گیلان با اشاره به شرکت بیش از ۱۶۰۰۰ نفر دانش آموزان در آزمون های سال گذشته گفت:  تعداد ثبت نام  کنندگان امسال بیش از ۱۷۰۰۰ نفر است و ۳۰۰۰ دختر و ۲۰۰۰ پسر از آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ شهر رشت در این آزمون شرکت خواهند کرد.

رفاهتی از این مسابقات با نام آزمون های پیشرفت تحصیلی یاد کرد و افزود: مکان برگزاری این مسابقات در مدارس سراسر استان خواهد بود و در مرکز استان  در روز پنج شنبه در مدرسه ی ۱۵خرداد، ۱۷شهریور و شاهد و در روز جمعه در مدرسه ی بعثت،۱۷شهریور و شهید زورمند برگزار خواهد شد.

وی برگزیدگان این دوره از مسابقات علمی دانش آموزی را بیش از  ۸۰۰ نفر دانست و افزود: برگزیدگان در دو بخش شهرستان و مرکز استان تقدیر خواهند شد.

مسئول بسیج دانش آموزی گیلان ادامه داد: به نفرات برتر کشوری سفر زیارتی ، تبلت و …  و به ۶۰ نفر برگزیده استانی کارت های هدیه و هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه