فرمانده سپاه ناحیه انزلی خبر داد:

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس به منظور آموزش مقابله با نیروهای تروریستی در انزلی

فرمانده سپاه ناحیه انزلی خبر داد: رزمایش الی بیت المقدس به منظور آموزش مقابله با نیروهای تروریستی در انزلی برگزار می شود.

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس به منظور آموزش مقابله با نیروهای تروریستی در انزلی

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری افق انزلی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت انزلی در رابطه رزمایش الی بیت المقدس انزلی گفت: حوزه های امیر المومنین ، نامجو و شهدای انزلی در قالب ۳ گردان بیت المقدس در این رزمایش با یکدیگر همکاری می کنند.

سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی افزود: خواهران بسیجی در قالب گردان کوثر و با محوریت عملیات امداد و نجات پس از بمب باران هوایی اقدام به انجام ماموریت خود در این رزمایش خواهند نمود.

وی تصریح کرد:گردانهای شرکت کننده در این رزمایش از ۳ منطقه غرب و مرکز و شرق انزلی محافظت می کنند ، که در این میان عملیات هایی همچون دفاع از حملات دریایی و مقابله با آنها برگزار می گردد.

اصحابی گفت: بخشی از رزمایش مربوط به عملیات های تاخیری و ضد کمین است و برنامه هایی را جهت نمایش توانمندی در مقابله با اغتشاشات را در نظر دارد.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر قابل لمس تر شدن فعالیت های بسیج ، افزود: برای مشاهده بهتر مردم بخشی از این رزمایش در داخل شهر و در مقابل چشمان مردم برگزار می گردد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت انزلی خاطرنشان کرد: روز اول رزمایش آموزش های لازم خدمت بسیجیان ارائه می گردد و روز دوم وارد فاز عملیاتی رزمایش می شویم.

اصحابی افزود: عملیات تاخیری ، کمین و ضد کمین ، امداد و نجات و مقابله با نیروی های تکفری و توریستی و اغتشاشات از جمله مهمترین برنامه ها و اهداف رزمایش الی بیت المقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با اشاره به اینکه دستگاه های مختلف نظامی و امدادی برای رزمایش اعلام آمادگی نموده اند ، تصریح کرد: نیروی انتظامی و سازمان آتش نشانی در این رزمایش بزرگ همراه ما خواهند بود.

وی با تاکید بر اهمیت راهپیمایی روز ۱۳ آبان تصریح کرد: تمامی گردانهای بیت المقدس انزلی در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه