با تشکیل مجمع عمومی کانون کارفرمایی گیلان؛

سماکچی برای سومین بار رئیس کانون کارفرمایی گیلان شد

محمدرسول سماکچی برای سومین دوره‌ی متوالی به مدت سه سال رئیس کانون کارفرمایی استان گیلان انتخاب شد.

سماکچی برای سومین بار رئیس کانون کارفرمایی گیلان شد

به گزارش ۸دی، مجمع عمومی کانون کارفرمایی صنایع و حرف استان گیلان با حضور اعضا و نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات انجمن شرکتهای ساختمانی برگزار شد.

بر این اساس، آقایان ۱- محمدرسول سماکچی از انجمن تولید دارو و لوازم پزشکی گیلان ۲- فرحمند پورعلی از انجمن برق و الکترونیک و لوازم خانگی ۳- ابراهیم آسایش از انجمن تولید لبنیات ۴- فرشاد امیر مستوفیان از انجمن انبوه سازان ۵- کورش پور توکلی از انجمن شرکتهای ساختمانی ۶- اصغر طلوع بهبود از انجمن کیک و کلوچه  و بیسکوییت ۷- شاهین علیجانی پور از انجمن قطعات خودرو ۸- علی مهرپور از انجمن تاسیسات و گاز ۹- هادی پایداری از انجمن شرکتهای خدماتی بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره کانون کارفرمایی گیلان انتخاب شدند.

همچنین ۱-شهاب الدین همتی از انجمن تولید دارو لوازم پزشکی و بهداشتی  ۲- محمود کوچکی از انجمن تولید فوم  به مدت سه سال به عنوان بازرسین  اصلی انتخاب شدند.

 اعضای اصلی هیئت مدیره در اولین جلسه‌ی رسمی خود به اتفاق آرا محمدرسول سماکچی از مدیران پیشکسوت مورد وثوق کار فرمایان  را به سمت رئیس هیئت مدیره، فرشاد امیر مستوفیان را به سمت نائب رئیس هیئت مدیره  و فرحمند پورعلی را به سمت عضو هیئت مدیره و خزانه دار  و عیسی ذکی زاده را بعنوان دبیر انتخاب کردند.

%d8%b3%d9%85%d8%a7%da%a9%da%86%db%8c

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه