ایران به مرز ترکیه رسید/ حیات خلوت ترکیه به ایران رسید

ما اکنون شاهد این هستیم که شمار زیادی از نیروهای ایرانی در حیات خلوت ترکیه هستند و اکنون نگرانی مقامات آنکارا در مورد مرز هایش با سوریه افزایش یافته است.

ایران به مرز ترکیه رسید/ حیات خلوت ترکیه به ایران رسید

به گزارش ۸دی، به نقل از جام نیوز، مدیا آنلاین (themedialine) در گزارشی نوشت: با توجه به حملات اخیر ایران در سوریه، رفته رفته تعداد ایرانی های حاضر در سوریه افزایش یافته است و هدف اصلی آنها این است که مناطقی که بدست شورشیان افتاده است را باز پس گیرند. نکته مهم اینجاست که فاصله حضور نیروهای ایران تا مرز ترکیه رفته رفته کمتر و کمتر شده است.

 

مدیا آنلاین افزود: ما اکنون شاهد این هستیم که شمار زیادی از نیروهای ایرانی در حیات خلوت ترکیه هستند و اکنون نگرانی مقامات آنکارا در مورد مرز هایش با سوریه افزایش یافته است.

 

این رسانه عربی افزود: ترکیه با توجه به وقوع یک انفجار عظیم در کشورش، خود را کمی از جنگ سوریه عقب کشانده است و این می تواند یک شرایط دو سر باخت برای ترکیه بشود زیرا عدم دخالت ترکیه باعث افزایش نیروهای ایرانی در سوریه شده است و این افزایش به حدی بوده است که نیروهای ایرانی تا مرز های ترکیه نیز رسیده اند و این می تواند ترکیه به طور کلی از این موضوع خارج کند. به هر حال شرایط اصلا به نفع ترکیه نمی باشد زیرا ایران با حمایت پوتین خود را به مرز های ترکیه رسانده است و حیات خلوت ترکیه به ایران رسیده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه