افتتاح دفتر یک سایت خبری اصلاح طلب در انزلی

دفتر یک سایت خبری اصلاح طلب به مدیریت یکی از فعالین ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی هفته آینده در انزلی افتتاح می شود. این سایت خبری چند ماه قبل با هدف سازماندهی و شروع فعالیت انتخاباتی برای جریان اصلاح طلب این شهرستان شروع به کار کرده و ظاهرا به نظر می رسد اصلاح طلبان همانگونه که قبلا می گفتند از ظرفیت دولت اعتدال به عنوان رحم اجاره ای در حال استفاده هستند.

افتتاح دفتر یک سایت خبری اصلاح طلب در انزلی

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز، دفتر یک سایت خبری اصلاح طلب به مدیریت یکی از فعالین ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی هفته آینده در انزلی افتتاح می شود. این دفتر به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت جوانان حامی دولت تدبیر و امید و سازماندهی این افراد به نفع احزاب اصلاح طلب در ایام انتخابات و با حضور احتمالی برخی از سیاسیون تندروی اصلاح طلب و چند نفر از فعالین سابق ستادهای انتخاباتی جنبش سبز (میرحسین موسوی)افتتاح می گردد.

این سایت خبری چند ماه قبل با هدف سازماندهی و شروع فعالیت انتخاباتی برای جریان اصلاح طلب شهرستان انزلی شروع به کار کرده و ظاهرا به نظر می رسد اصلاح طلبان همانگونه که قبلا می گفتند از پتانسیل دولت اعتدال به عنوان رحم اجاره ای در حال استفاده و یارگیری انتخاباتی هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه