با قدرت از انتخاب شهردار دفاع می کنیم/صداقت حلقه مفقوده شهرداری بود

ابراهیم مهربان با بیان اینکه صداقت حلقه مفقوده ای بود که سالها گریبان گیر این شهر بود افزود:امروز در سطح اول مدیریت شهری صداقت حاکم است و این صداقت باعث می شود که با مردم صاف و ساده صحبت کنیم.

با قدرت از انتخاب شهردار دفاع می کنیم/صداقت حلقه مفقوده شهرداری بود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «لاهیجان»، ابراهیم مهربان در ضیافت ناهار و تقدیر از خبرنگاران که در یکی از رستوران های شهر برگزار شد با بیان اینکه انصاف باید همواره رعایت شود چون فرصت طلبانی وجود دارند که البته در این جمع نیستند افزود:این افراد در واقع با توجه به تغییر و تحولاتی که در مدیریت شهری صورت گرفته به جای اینکه بخواهند به اموری که به مردم و فرهنگ مردم مرتبط است بپردازند، مسائل حاشیه ای رو پررنگ جلوه می دهند و مسیر را به حاشیه می کشانند.

وی با بیان اینکه شورای شهر قصد ورود به مسائل حاشیه ای را ندارد و باقدرت از انتخاب خود دفاع می کند چون اعتقاد داریم که بهترین انتخاب بوده و شهرداری نصیب شده که باید از فرصت بودنش و ارتباطاتش در سطح کلان استفاده کنیم افزود:صداقت حلقه مفقوده ای بود که شاید سالها گریبان گیر ما بود و مشکل را داشتیم ولی از تعهد ،تخصص و صداقت شهردار جدید باید استفاده کنیم.

مهربان افزود:امروز در سطح اول مدیریت شهری صداقت حاکم است و این صداقت باعث می شود که خیلی صاف و ساده با مردم صحبت کنیم و مسائل را به اطلاع مردم برسانیم.

رئیس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه شهردار لاهیجان شش ماه و بیست روز است که تشریف آوردند و قاعدتا باید شش ماه اضافه کار و شش ماه حقوق پرداخت می کردند گفت:ولی ایشان تا امروز چهارده ماه حقوق و اضافه کار پرداخت کردند و مصداق این شعر «تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل»هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه