۲۹ مرداد مراسم گرامیداشت دکتر معین برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت استاد معین امسال، بیست و نهم مردادماه در محل آرامگاه این استاد فرزانه برگزار خواهد شد.

۲۹ مرداد مراسم گرامیداشت دکتر معین برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان خبر، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با تأکید بر راه‌اندازی بنیاد علمی و فرهنگی استاد دکتر محمد معین اظهار کرد: پیشنهاد تأسیس این بنیاد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم شده و قرار است از طریق شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب برسد.

سیدوحید فخر موسوی همچنین پیشنهاد کرد در روز بزرگداشت دکتر معین از خوشنویسان برجسته جهت کتابت اشعار دکتر معین دعوت شود تا در نمایشگاهی در حاشیه مراسم بزرگداشت سال بعد، در معرض دید عموم قرار گیرند.

معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت دکتر معین گفت: نقطه آغاز همیشه بسیار مهم است و ما امیدواریم برگزاری این مراسم نقطه آغازی باشد برای اجرای بزرگداشت دکتر معین به سبک و سیاقی که در شأن و شخصیت ملی و جایگاه این استاد بزرگ باشد.

وی با اشاره به تأسیس دبیرخانه دائمی مراسم بزرگداشت دکتر معین در شهرداری آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: خوشبختانه با این اقدام شهرداری، بدون تردید در سال‌های آینده برنامه‌ریزی‌های مناسب‌تری در جهت برگزاری آئین‌های بزرگداشت استاد محمد معین به‌عنوان یک شخصیت بزرگ علمی و فرهنگی کشور صورت خواهد گرفت.

دومین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دکتر محمد معین روز گذشته در فرمانداری آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه