نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل با شهردار و مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت+ تصاویر

نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و مدیرعامل سازمان آتش نشانی با حضور کارشناسان در محل سازمان آتش نشانی برگزار گردید.

نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل با شهردار و مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت+ تصاویر
به گزارش ۸دی نیوز، در پی صدور حکم استاندار گیلان و انتخاب شهردار کلانشهر رشت بعنوان رئیس کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل کلانشهر رشت جلسات این کارگروه تشکیل و در ادامه به جهت تعیین راهبردهای اجرایی پدافند غیرعامل در کلانشهر رشت؛ نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و مدیرعامل سازمان آتش نشانی با حضور کارشناسان در محل سازمان آتش نشانی برگزار گردید.
در این نشست مدیرعامل سازمان آتش نشانی کلانشهر رشت با بان اینکه دو جلسه داخلی پس از صدور حکم استاندار محترم ، در شهرداری با محوریت پدافند غیرعامل شکل گرفته است گفت: در این نشست مشترک به دنبال تعیین ابعاد و نقشه راه اقدامات اجرایی الزامات پدافند غیرعامل در قالب تهیه طرح جامع و شرح وظایف سازمانها خدمات رسان شهرداری هستم.
جواد شفیعی ثابت ، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان در این نشست مشترک گفت: دستورالعمل و شرح خدمات و اصول فنی ساخت و ساز در شهرها در گذشته تهیه و ابلاغ شده است که باید در صحنه عمل اجرایی گردد تا شهری ایمن، پایدار در بحرانها و تسهیل کننده نیازهای اساسی مردم در مواقع لزوم باشد.
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گیلان گفت: یکی از ویژگیهای شهرهای پیشرفته با نگاه علمی در توسعه پایدار همه جانبه ؛ عبارت است از ایمنی و سلامت و امنیت شهروندان و بهم پیوستگی عملکرد خدمات شهری در حوادث طبیعی و غیرطبیعی، بهره گیری درست از اطلاع رسانی؛ فرهنگسازی؛ توجه به الزامات فنی پدافند غیرعامل در ساخت و سازها و هم افزایی سازمانی را شامل می شود.
شفیعی گفت: براساس قانون بودجه سال نودوچهار دستگاههای اجرایی مجازند نیم تا دو درصد اعتبارات تملک دارئیهای خود را بمنظور اجرایی نمودن سیاستهای پدافند غیرعامل هزینه نمایند.
شایان ذکر است ماه گذشته نیز نشست مدیرکل پدافند غیرعامل استان با شهردار و اعضاء شورای شهر کلانشهر رشت در محل شهرداری بمنظور ابلاغ و اهدای حکم استاندار؛ بمنظور تشکیل کمیته پدافند غیرعامل پیرو ابلاغیه ریاست ستادکل نیروهای مسلح برگزار گردیده بود.
2 4 5 6 7 8

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سالنامه
جانم جواد عزیز خداحفظت کنه داداش. مامیدانیم که داری چه میکشی... "وصبر علی ما اصابک..."
در حاشیه