سی ای پی فرودگاه اهواز چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات سی ای پی فرودگاه یک سرویس تشریفاتی برای افرادی است که به دنبال سفری بی‌دغدغه و راحت هستند.

سی ای پی فرودگاه اهواز چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» خدمات سی ای پی فرودگاه یک سرویس تشریفاتی برای افرادی است که به دنبال سفری بی‌دغدغه و راحت هستند. تقریبا تمام فرودگاه‌های بین‌المللی از خدمات cip فرودگاه پشتیبانی می‌کنند. اگرچه این سرویس برای افراد مشهور، سرمایه‌دار، سیاستمدار، ورزشکاران حرفه‌ای و غیره در نظر گرفته شده است، اما افراد عادی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند؛ منتهی استفاده از این خدمات مستلزم پرداخت هزینه است.

فرودگاه اهواز به عنوان یکی از فرودگاه‌های بین المللی ایران، سرویس سی‌ای‌پی فرودگاهی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. در این مقاله اطلاعات جامعی درباره سی ای پی فرودگاه اهواز و خدمات آن ارائه خواهیم کرد. اگر سفر هوایی شما از فرودگاه اهواز آغاز می‌شود یا به فرودگاه اهواز ختم می‌شود، حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.

خدمات سی ای پی فرودگاه چیست؟

سی ای پی (cip) مخفف عبارت انگلیسی Commercially Important Person به معنای شخص مهم تجاری است. منظور از شخص مهم تجاری کلیه افرادی هستند که از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و تجاری جایگاه بالایی دارند. خدمات cip فرودگاه شامل مجموعه اقدامات تشریفاتی جهت برخورداری از یک سفر بی‌دغدغه و آسان می‌باشد. انتقال مسافرین از سالن تشریفات تا هواپیما (پرواز داخلی)، انتقال مسافرین از هواپیما به سالن تشریفات (پرواز خارجی)، دریافت کارت پرواز، تحویل چمدان مسافر، عبور از گیت بازرسی مخصوص، ارائه خدمات منحصر به فرد به افراد معلول یا ناتوان، حمل و نقل حیوانات خانگی و… از جمله خدماتی است که با رزرو سرویس سی ای پی فرودگاه به افراد تعلق می‌گیرد. همچنین پذیرایی از مسافران در سالن تشریفات، سرو انواع نوشیدنی، اینترنت پرسرعت و… از دیگر خدمات رفاهی است که شامل حال افراد، در صورت داشتن برگه رزرو سی آی پی خواهد شد.

  • به طور کلی می‌توان گفت سرویس cip فرودگاهی با هدف تسهیل و بهبود وضعیت سفر اشخاص مهم ارائه می‌شود، هر چند افراد عادی نیز می‌توانند با پرداخت هزینه از آن بهره‌مند شوند.

معرفی سرویس cip فرودگاه اهواز

سالن تشریفات cip فرودگاه اهواز در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است، سالنی که می‌توان گفت به اندازه کافی لوکس و تجملاتی است. این سالن دقیقا در سمت چپ پروازهای بین المللی فرودگاه اهواز قرار دارد. با رزرو سرویس cip در این سالن مستقر خواهید شد. جالب است بدانید سالن سی آی پی در فرودگاه اهواز یکی از بخش‌های قدیمی فرودگاه محسوب می‌شود که توسط مالکیت شخصی مدیریت می‌گردد. کلیه افراد می‌توانند با پرداخت هزینه از خدمات سرویس cip، چه در پرواز ورودی و چه در پرواز خروجی، بهره مند شوند. فراموش نکنید هزینه سرویس cip در پرواز داخلی و خارجی با یکدیگر متفاوت است؛ هزینه cip برای مسافرانی که مقصد آن ها خارج از کشور باشد، بیشتر است. در مجموع می‌توان گفت با رزرو این سرویس ضمن داشتن یک سفر آرام و بی دردسر، می‌توان قبل یا بعد سفر در محیطی دنج استراحت نمود.

خدمات سی ای پی فرودگاه اهواز

سرویس سی ای پی فرودگاه اهواز همپای این سرویس در سایر فرودگاه‌های بین‌المللی طیف گسترده‌ای از خدمات فرودگاهی را به مسافران ارائه می‌دهد. از مهمترین خدمات ارائه شده در سرویس cip اهواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پذیرایی از مسافران در فضایی آرام: مسافران پرواز ورودی بلافاصله پس از نشستن پرواز روی باند فرودگاه به سالن تشریفات منتقل می‌شوند؛ در این حین می‌توانند در فضایی آرام از پذیرایی مهمانداران بهره ببرند.
  • اینترنت پرسرعت: اینترنت به یکی از مهمترین ابزارهای زندگی امروزی تبدیل شده است. مسافران می‌توانند با استقرار در سالن تشریفات از اینترنت پرسرعت بهره مند شوند.
  • دریافت کارت پرواز: یکی از جذاب‌ترین خدمات سرویس سی آی پی فرودگاه اهواز دریافت کارت پرواز است. دیگر نیاز به مراجعه حضوری جهت دریافت کارت پرواز نیست! کارمندان فرودگاه این کار را برای شما انجام می‌دهند.
  • تحویل بار: مسئولین تشریفات، بار مسافران پروازهای ورودی را تحویل گرفته و در زمان خروج از سالن تشریفات به آنها تقدیم می‌کنند. همچنین مسئولین تشریفات، بار مسافران خروجی را به شرکت هواپیمایی تحویل می‌دهند.
  • ارائه مستقبل / مشایع: در نظر گرفتن مستقبل برای مسافرین پرواز ورودی و مشایع برای مسافرین پرواز خروجی از دیگر خدمات سرویس سی‌آی‌پی فرودگاه اهواز است. مستقبل / مشایع در طول اقامت در فرودگاه مسافر را همراهی می‌کند.
  • گیت اختصاصی: یکی از خدمات سرویس سی آی پی فرودگاه شهر اهواز عبور مسافران خارجی از یک گیت اختصاصی است تا خیلی در صف طولانی گیت معطل نشوند.
  • ترانسفر با خودروی شخصی: یکی دیگر از خدمات سرویس cip فرودگاه اهواز ترانسفر مسافر از هواپیما به سالن تشریفات و بالعکس با خودروی شخصی است.
  • انتقال حیوانات خانگی: چنانچه مسافر مایل به انتقال حیوان خانگی خود در طول سفر باشد، کارکنان سرویس سی ای پی تمام امور مربوط به آن را انجام می‌دهند.

اگرچه خدمات سی ای پی فرودگاه اهواز برای پروازهای ورودی و خروجی یکسان است، اما تفاوت‌هایی نیز در این دو رویه وجود دارد.

خدمات cip در پروازهای ورودی

آن دسته از مسافرینی که پرواز آنها از مبدا مشخص به مقصد اهواز است، باید سرویس سی ای پی فرودگاه اهواز را برای پرواز ورودی رزرو نمایند. به این ترتیب بلافاصله پس از نشستن هواپیما در فرودگاه، مسافر به سالن تشریفات منتقل خواهد شد. حین پذیرایی از مسافر، کارکنان cip تمام امور مربوطه از جمله تحویل بار را انجام می‌دهند. در نهایت پس از استراحت، مسافر می‌تواند از سالن تشریفات خارج شود.

خدمات cip در پروازهای خروجی

آن دسته از مسافرانی که پرواز آنها از مبدا اهواز به مقصد معلوم‌الحالی است، می‌بایست سرویس سی ای پی فرودگاه اهواز را برای پروازهای خروجی رزرو نمایند. در پرواز خروجی، افراد پیش از پرواز در سالن تشریفات مستقر خواهند شد. در حین پذیرایی از ایشان، کارکنان سی آی پی اقدام به اخذ کارت پرواز و سایر اقدامات مسافر از جمله تحویل بار خواهند نمود. در نهایت مسافر می‌تواند با ترانسفر به هواپیما منتقل شود. به این ترتیب یک سفر بی دردسر انجام خواهد داد.

رزرو سرویس سی ای پی فرودگاه از سایت بوکینگ

اگرچه cip فرودگاه با هدف آسایش افراد با جایگاه برتر در نظر گرفته شده است، اما افراد عادی نیز می‌توانند با پرداخت هزینه از این سرویس بهره‌مند شوند. چنانچه مایل به سفری آسوده خاطر و بی‌دغدغه از مبدأ به اهواز یا از اهواز به شهر دیگر هستید، یکی از بهترین راه‌ها رزرو سرویس سی ای پی فرودگاه اهواز است. معمولا این سوال برای افراد مطرح می‌شود که چگونه باید سرویس cip را رزرو کنیم؟

برای این کار می‌توانید از سایت بوکینگ کمک بگیرید. سایت بوکینگ یک مرجع مناسب جهت خرید و فروش بلیط و رزرو هتل است. در صورت نیاز به خدمات سی ای پی فرودگاهی می‌توانید وارد سایت بوکینگ شوید و از خدمات Commercially Important Person در فرودگاه‌های سراسر کشور از جمله اهواز بهره‌مند شوید. تنها یادتان باشد در زمان رزرو تشریفات فرودگاهی در سایت بوکینگ، حتما نوع پرواز و نوع سفر را به درستی وارد کنید. پس از رزرو cip می‌توانید از خدمات تشریفاتی در فرودگاه اهواز بهره مند شوید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه