امام‌جمعه آستارا:

رژیم صهیونیستی در حال خودکشی است

امام‌جمعه آستارا گفت: اسرائیل جنایت‌کار با این حملات کور و اقدامات ضدانسانی که انجام می‌دهد؛ مانند عقرب جراره‌ای که در میدان آتش به‌دام‌افتاده باشد در حال خودکشی است.

رژیم صهیونیستی در حال خودکشی است

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی در خطبه‌های نمازجمعه آستارا ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حمله به بیمارستان و مدرسه و کشتار صدها زن و کودک بی‌گناه و حتی به‌شهادت‌رساندن نوزاد یک‌روزه اظهار کرد: اسرائیل جنایت‌کار با این حملات کور و اقدامات ضدانسانی که انجام می‌دهد؛ مانند عقرب جراره‌ای که در میدان آتش به‌دام‌افتاده باشد در حال خودکشی است.

وی با تشریح ابعاد مختلف عملیات طوفان الاقصی به بیان ضعف آشکار صهیونیست‌ها و بی‌اثربودن گنبد آهنین پرداخت و افزود: رزمندگان حماس در سایه غفلت صهیونیست‌ها از چند ماه قبل عملیات طوفان الاقصی را به طور شبانه تمرین می‌کردند.

امام‌جمعه آستارا بیان اینکه امروز همه مردم دنیا در مورد جنایات رژیم صهیونیستی به بیداری و آگاهی رسیده‌اند، تصریح کرد: دیگر مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها فایده‌ای ندارد و موج اعتراضات و حرکات ضدصهیونیستی مقدمات نابودی رژیم صهیونیستی را بهتر از قبل فراهم کرده است.

 باقری‌ارومی با اشاره به اینکه کشورهای غربی مدعی حقوق بشر که با قراردادن امکانات و تجهیزات نظامی در اختیار صهیونیست‌ها از جنایت‌های آنان حمایت می‌کنند، گفت: برخی کشورهای عرب مسلمان که در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند در این نسل‌کشی شریک جرم هستند.

وی ادامه داد: اگر اقدامات دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی در قتل‌عام و نسل‌کشی مردم مظلوم غزه پایان نباید بی‌تابی مسلمانان و گروه‌های مقاومت باعث گشوده شدن جبهه‌های جدید مقاومت از عراق و سوریه و لبنان بر علیه اسرائیل غاصب و چشم اصلی فتنه یعنی آمریکای جنایت‌کار خواهد شد.

امام‌جمعه آستارا تأکید و خاطرنشان کرد: صحنه‌گردان اصلی این نبرد آمریکای جنایت‌کار است و آنها هستند که با حمایت‌های نظامی و استراتژیک و برنامه‌ریزی در شهرهای کریات، تل‌آویو و حتی در ناو آمریکایی مستقر در دریای مدیترانه زمینه را برای جنایت‌های صهیونیست‌ها فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه