دبیر ستاد اربعین گیلان:

موکب‌های مردمی در مسیر راهپیمایی زائران اربعین راه‌اندازی می‌شود

دبیر ستاد اربعین گیلان از راه‌اندازی موکب‌های مردمی در مسیر راهپیمایی زائران اربعین خبر داد و گفت: افراد خیر می‌توانند به شماره‌حساب ۱۰۴۰۱۳ ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در بانک سپه نذورات و کمک‌های خود را واریز کنند.

موکب‌های مردمی در مسیر راهپیمایی زائران اربعین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش هشت‌دی  سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نام‌نویسی از زائران سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از امروز سه‌شنبه سوم مردادماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.

بنا بر اعلام این سازمان، زائرانی که قصد سفر به کربلا معلا و شرکت در راهپیمایی حسینی رادارند باید به سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir مراجعه و نام‌نویسی کنند.

روح‌الله بخشی نژاد در گفتگو با خبرنگاران  از راه‌اندازی موکب‌های مردمی در مسیر راهپیمایی زائران خبر داد و گفت: با توجه به حضور عاشقانه اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی موکب‌های مردمی برای اسکان؛ تغذیه و ارائه خدمات به زائران در مسیر راهپیمایی برپا می‌شود.

دبیر ستاد اربعین گیلان با اشاره به مشارکت و کمک خیران در راه‌اندازی موکب‌ها و ارائه خدمات در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: افراد خیری که قصد کمک در تأمین هزینه‌های مواکب اربعین رادارند، می‌توانند به شماره‌حساب ۱۰۴۰۱۳ ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در بانک سپه نذورات و کمک‌های خود را واریز کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه