رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور مطرح کرد:

ضرروت پیشگیری از خطا و کاهش پرونده‌های قضایی

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به مأموریت سازمان قضایی برای رسیدگی مشکلات در حوزه‌ وقوع جرم و تخلف در نیرو‌های مسلح، افزود: نیرو‌های این سازمان موظفند مشکلات را تا حصول نتایج متقن و عادلانه پیگیری کنند.

ضرروت پیشگیری از خطا و کاهش پرونده‌های قضایی

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان امروز در دیدار با فرماندهان ارشد نظامی گیلان با اشاره به پایین‌بودن حجم پرونده‌های قضایی نیروهای مسلح در کشور و گیلان گفت: در حال حاضر تعداد پرونده‌های قضایی نیروهای مسلح در قیاس با عموم مردم بسیار ناچیز است، اما همین تعداد اندک نیز باید پیشگیری شود.

 وی با اشاره به مأموریت سازمان قضایی برای رسیدگی مشکلات در حوزه وقوع جرم و تخلف در نیروهای مسلح افزود: نیروهای این سازمان موظف‌اند مشکلات را تا حصول نتایج متقن و عادلانه پیگیری کنند.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، گفت: مبنای رسیدگی پرونده‌های قضایی رعایت بی‌طرفی و رسیدگی عادلانه است.

 وی بهترین شیوه پیشگیری از وقوع جرم در حوزه نیروهای مسلح را آموزش، اطلاع‌رسانی و ارتقاء نگرش عنوان و تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح تلاش دارد این رسالت را همراه و همگام با دو مقوله مهم حفظ اقتدار نیروهای مسلح و حفظ اعتماد عمومی انجام دهد.

 در ادامه این نشست هر یک از فرماندهان ارشد نظامی استان در سخنانی به مهم‌ترین الزامات، خلأهای قانونی و محدودیت‌ها در روند ارائه خدمات و همچنین ایفای وظایف محوله در یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در گیلان اشاره کردند.

 گلباران مزار شهدا و سردار شهید میرزا کوچک جنگلی، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا و بازدید از منطقه چهارم دریایی ارتش در بندر انزلی از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به گیلان بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه