سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیاهکل:

۱۴ نانوای متخلف در سیاهکل جریمه شدند

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیاهکل از جریمه ۱۴ نانوای متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای خرداد تا کنون ۱۱۷ نانوایی در شهرستان سیاهکل بازرسی شده است.

۱۴ نانوای متخلف در سیاهکل جریمه شدند

به گزارش هشت‌دی رامین خوشحال در جمع خبرنگاران گفت: در بازرسی‌های انجام شده از نانوایی‌های این شهرستان ۱۴ نانوا به دلیل تخلف، ۲۴۰ میلیون ریال جریمه شدند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از نانوایی‌ها در سیاهکل با هدف جلوگیری از تعطیلی خودسرانه و بهبود کیفیت پخت نان انجام شده است افزود: از ابتدای خرداد تا کنون ۱۱۷ نانوایی در شهرستان سیاهکل بازرسی شد و نانوایان متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیاهکل ادامه داد: بررسی کیفیت پخت نان، کنترل توزیع و مصرف آرد و جلوگیری از تعطیلی‌های خودسرانه ادامه دارد.

رامین خوشحال بابیان‌اینکه نان در سبد اصلی غذای مردم قرار دارد افزود: مردم از نانوایان انتظار نان با کیفیت دارند و همین امر لزوم نظارت و بازرسی مستمر بر نانوایی‌ها را دو چندان می‌کند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از قبیل گرانفروشی، فروش کالای اجباری، درج نکردن قیمت، احتکار و … مراتب را به شماره ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع داده تا در اسرع وقت توسط کارشناس رسیدگی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه