همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شهرستان لاهیجان+عکس

نماینده ولی فقیه درسپاه قدس گیلان با اشاره به نقش تفکرات امام خمینی(ره) در کشور و منطقه گفت:باایجاد بیداری اسلامی در منطقه، تفکر و اندیشه اسلامی امام خمینی(ره) به کشورهای اسلامی صادر شده است.

همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شهرستان لاهیجان+عکس

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از «لاهیجان»، حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد در مراسم تجلیل از رزمندگان بسیجی شهرستان لاهیجان اظهار داشت: با ایجاد بیداری اسلامی در منطقه در حقیقت تفکر و اندیشه اسلامی امام خمینی(ره) و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به کشورهای اسلامی و غیراسلامی صادر شده است .

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا است که در آن زمان به امام خمینی(ره) اقتدا کردند و امروز امام خامنه ای ادامه دهنده راه خمینی کبیر است.

وی گفت: دشمن با تجهیز  نیروهای تکفیری به مهمات قصد از بین بردن کشور عراق و برکناری بشار اسد را داشتند ولی رزمندگان اسلام و شیعیان در برابر تکفیری ها مقاومت کردند و امروز شاهد عقب نشینی تکفیری ها هستیم.

معتمد با بیان اینکه مجاهدان و مؤمنان فقط در سایه امنیت و آرامش قلب می‌توانند برای ملت اقتدار ملی به وجود آورند، افزود: بعد از جانفشانی شهدا، امروز ما میراث‌دار شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود : مسئولان امروز بر سر سفره شهدا نشسته‌اند و اگر مسئولان می‌خواهند در مسئولیت های خود برای مردم و حذف محرومیت‌زدایی، پیروز شوند باید مانند رزمندگان و شهدا، یاد خدا را در دل داشته باشند.

وی افزود : هیچ ملتی با بزدلی و دنیازدگی به قدرت  و عزت نمی‌رسد و اگر افرادی احساس کنند که بدون خداوند می توانند پیروز شوند در توهم به سر می برند.

تقدیر از رزمندگان (۶)  تقدیر از رزمندگان (۳) تقدیر از رزمندگان (۴) تقدیر از رزمندگان (۵)تقدیر از رزمندگان (۱۱) تقدیر از رزمندگان (۷) تقدیر از رزمندگان (۸) تقدیر از رزمندگان (۹) تقدیر از رزمندگان (۱۰)تقدیر از رزمندگان (۱)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه