رونمایی از «زائر اولی» اثر هفتم گروه به‌رنگ آسمانی‌ها

همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) اثر هفتم گروه به رنگ آسمان از هیات ریحانه الحسین(س) آستانه اشرفیه با عنوان «زائر اولی» رونمایی شد.

رونمایی از «زائر اولی» اثر هفتم گروه به‌رنگ آسمانی‌ها

به گزارش هشت‌دی در حاشیه جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر که از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد از اثر هفتم کانون به رنگ آسمان از هیات ریحانه الحسین (س) آستانه اشرفیه با عنوان «زائر اولی» رونمایی شد.

سید محمد حسین جعفری تهیه کننده زائر اولی در این رابطه در گفتگو با هشت‌دی، گفت: اثر جدید کانون به رنگ آسمان با مشارکت کانون های خدمت رضوی استان گیلان تولید شد و در این مسیر شهرداری رشت، حرم حضرت سلطان سیدجلال الدین اشرف و بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز همراهی کردند.

وی افزود: این اثر چون هفت اثر دیگر با صدای سید امیر ارسلان میرهاشمی نسب و گروه دهه نودی به رنگ آسمان تولید و ان شاءالله در ایام دهه کرامت در اقصی نقاط استان گیلان اجرا خواهد شد.

جعفری از گروه رسانه‌ای رافا بعنوان رسانه جوان و فعال هیات ریحانه الحسین (س) تشکر و از پخش نماهنگ این اثر از شبکه های سراسری و شبکه استانی باران خبر داد.

نسیم عباس نژاد مدیرکانون فرهنگی به رنگ آسمان نیز از زحمات و تلاش ۲۸ همیار فعال در این گروه گفت و خاطر نشان کرد: کودکان امروز ما آینده سازان ایران عزیز ما هستند و باید در کار فرهنگی جدی گرفته شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه