سرپرست جدید تامین اجتماعی گیلان معرفی شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور حکمی، «کیوان مرتضوی» سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان را منصوب کرد.

سرپرست جدید تامین اجتماعی گیلان معرفی شد

به گزارش هشت‌دی، آئین تودیع و معارفه مدیرکل پیشین تامین اجتماعی گیلان و سرپرست جدید این مجموعه امروز در رشت برگزار شد.

غلامحسین ستوده‌خو در این مراسم در سخنانی با تاکید بر ضرورت توجه به رضایتمندی در بدنه سازمان اظهار کرد: برای انجام تعهدات و وصول منابع باید به این رضایتمندی توجه شود.

وی در ادامه افزود: بنابراین رضایتمندی مخاطب درونی سازمان تامین اجتماعی مهمترین موضوع است و باید بتوانیم‌ جذب حداکثری در بین همکاران داشته باشیم بنابراین سرپرست جدید تامین اجتماعی باید به این مهم توجه داشته باشد. معتقدم که همکاران تامین اجتماعی سالم‌ترین و بااصالت‌ترین کارمندان کشور هستند ضمن اینکه تعصب ویژه سازمانی دارند بنابراین باید قدر این مشتری داخلی را دانست این افراد کمک‌کننده هستند.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی کشور خطاب به سرپرست جدید تامین اجتماعی گیلان تصریح کرد: هیچ‌کس نباید حذف شود بلکه جذب حداکثری را داشته باشید.

کیوان مرتضوی، سرپرست جدید تامین اجتماعی گیلان نیز در این مراسم گفت: تامین اجتماعی، سازمانی بزرگ بوده که بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش این مجموعه هستند و در گیلان این رقم ۴۹ درصد است.

وی با بیان اینکه این آمارها مسئولیت و تعهد مدیران تامین اجتماعی را سنگین می‌کند، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و همیاری روسای شعب، کارشناسان و شرکای تامین اجتماعی بتوانیم به اهداف عالیه سازمان دست یافته و کارها را پیش ببریم.

علی حسین‌نژاد مدیرکل پیشین تامین اجتماعی گیلان نیز اقدامات و موفقیت‌های دست یافته طی دوران مسئولیت خود را تشریح کرد.

در این مراسم ضمن قدردانی از علی حسین‌نژاد مدیر پیشین تامین اجتماعی گیلان، حکم انتصاب کیوان مرتضوی از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور قرائت و وی به عنوان سرپرست جدید این مجموعه معرفی شد.

«کیوان مرتضوی» دارای مدرک دکترای اقتصاد و ۲۵ سال سابقه کار تخصصی در سازمان تأمین اجتماعی است.

متن حکم سرپرست جدید استان گیلان

در این حکم انتصاب کیوان مرتضوی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان گیلان منصوب می‌شوید.

شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم از جمله عدالت محوری، مردمداری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون‌گذاری در تحقق مأموریت‌ها و الزامات تأمین اجتماعی با محوریت توسعه فرهنگ بیمه‌ای، آگاهی بخشی، برنامه ریزی و تلاش مستمر، برنامه محوری، تمرکز راهبردی با تکیه بر روش‌های نوین در خدمت‌رسانی، جلب رضایت و اعتماد شرکای اجتماعی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی همت کنید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه