نظرعلی علیزاده

هشدار به مدیران پولی

نظرعلی علیزاده در یادداشتی نوشت: در رابطه با هشدار به مدیران پولی، آن فردی که با پول مسئولیت دریافت کرده است معرفی گردد و از مسئولیت عزل شوند و به قوه قضائیه برای برخورد سپرده شوند.

هشدار به مدیران پولی

به گزارش هشت‌دی سردار نظرعلی علیزاده در واکنش به دنبال تذکر حضرت آیت‌الله فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه در مورد مدیران پولی هشدار داده بودند. در یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام‌زمان علیه‌السلام

در تاریخ ۵ /۱۲ /۱۴۰۱ به دنبال تذکر حضرت آیت‌الله فلاحتی نماینده محترم ولی‌فقیه و امام‌جمعه رشت در خطبه‌های نمازجمعه در مورد مدیران پولی هشدار داده بودند.

حقیر در رابطه‌ با آن هشدار، نکاتی را متذکر شدم و درخواست کردم آن فردی که با پول مسئولیت دریافت کرده است معرفی گردد و از مسئولیت عزل شوند و به قوه قضائیه برای برخورد سپرده شوند.

عدم برخورد با این‌گونه باندها:

اول، تبدیل به یک‌رویه می‌گردد که متأسفانه تبدیل شده است.

دوم، در افکار عمومی همه مسئولین را آن‌گونه فرض می‌کنند و دامن افراد شایسته را هم آلوده می‌انگارند.

سوم، چهره مطهر نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نزد افکار عمومی خدشه‌دار می‌کند.

به‌عنوان امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر  عرض می‌کنم.

۱- از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه‌های نظارتی انتظار است با این تذکر نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، مسئول پول دهنده برای خرید جایگاه مسئولیتی و افراد ‌دریافت کنده پول را شناسایی و ضمن معرفی این افراد به مردم، آنها را جهت برخورد قانونی به قوه قضائیه معرفی نمایند.

۲- برای تنویر افکار عمومی از طریق رسانه ملی اقدامات خود را اطلاع‌رسانی نمایند که متأسفانه تاکنون هیچ عکس‌العملی دیده نشده است.

۳- عدم اطلاع‌رسانی برخورد با متخلفین و مجرمین آن‌گونه تداعی می‌شود که با مجرمین و اختلاس‌گران و سوءاستفاده‌کنندگان و مدیران پولی برخورد نمی‌شود. این امر به اعتماد مردم نسبت به‌نظام آسیب وارد می‌نماید.

 ۴- جناب آقای استاندار، مبارزه با فساد خودکار قرمز نمی‌خواهد اراده برخورد و جرات و جسارت و شجاعت اقدام نیاز دارد که مشاهده نمی‌گردد. منتظر اقدام و اطلاع‌رسانی عمومی از طریق رسانه ملی هستیم.

۵- از صداوسیما استان گیلان و رسانه‌های گفتاری و نوشتار و تصویری انتظار است به‌عنوان امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر در مورد این پدیده شوم خرید و فروش مسئولیت در عرصه مدیریتی، به رسالت خود عمل نمایند و مطالبه‌گری نمایند.

  ان‌شاءالله

سرباز کوچک ولایت

 نظرعلی علیزاده

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه