تجلیل از ۲۲ بانوی برتر در کنگره بانوان تأثیرگذار گیلان+ فیلم

طی برپایی نخستین گنگره استانی بانوان تاثیرگذار گیلان، از ۲۲ بانوی برتر استان در رشت تجلیل شد.

تجلیل از ۲۲ بانوی برتر در کنگره بانوان تأثیرگذار گیلان+ فیلم

به گزارش هشت‌دی،  زهرا یعقوب‌نژاد در نخستین گنگره استانی بانوان تأثیرگذار گیلان اظهار کرد: در این مراسم از ۲۲ بانوی برتر و تاثیرگذار گیلان تجلیل شد.

وی با بیان اینکه ۸ هزار بانوی کارآفرین در گیلان فعالیت می‌کنند، افزود: ۱۳۶ شرکت تعاونی شهری و روستایی و ۵۶ شرکت دانش‌بنیان در گیلان با مدیریت زنان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان هدف از برگزاری این همایش را نقش و فعالیت بانوان در حوزه‌های جهاد تبیین، کارآفرینی و توانمندی زنان، جمعیت، بهداشت، سلامت و مشارکت در امور خیریه عنوان کرد.

اسدالله عباسی استاندار گیلان هم در این مراسم به نقش بی‌بدیل زنان در عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی اشاره و تصریح کرد: زنان همواره در طول تاریخ، جایگاه تأثیرگذاری داشته‌اند و امسال هم در ۲۲ بهمن زنان با حضورشان حماسه خلق کردند و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) الگو و اسوه زنان جامعه اسلامی ما هستند، گفت: ایشان تا آخرین لحظه عمر پر برکت‌شان از حضرت علی(ع) دفاع کردند و در تربیت فرزندان نیز مادری بی‌همتا بودند و الگویی برای زنان جامعه هستند.

این مسئول با بیان اینکه شاهد حضور چشمگیر بانوان در بخش‌هایی همچون علمی، تحقیقاتی، پزشکی، سیاسی، ورزشی، فرهنگی و مانند آن هستیم، خاطرنشان کرد: امروزه مادران ما فرزندانی را تربیت می‌کنند که در عرصه‌های مختلف درخشیده و پرچم نظام جمهوری اسلامی را به اهتزار در می‌آورند و مایه مباهات و افتخار ایران و ایرانی هستند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه