سردار رادان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان مطرح کرد:

تأمین امنیت و آسایش مردم اصلی‌ترین مأموریت نیروی انتظامی است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برخورد مقتدرانه با مجرمان و مبارزه با ناهنجاری‌ها را برای کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم ضروری دانست و گفت: تأمین امنیت و آسایش مردم اصلی‌ترین مأموریت نیروی انتظامی است.

تأمین امنیت و آسایش مردم اصلی‌ترین مأموریت نیروی انتظامی است

به گزارش هشت‌دی سردار احمدرضا رادان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با اشاره به مأموریت مهم این نیرو بر اساس منویات فرمانده کل قوا، اظهار کرد: تأمین امنیت و آسایش مردم و جامعه به‌عنوان مهمترین و اصلی‌ترین مأموریتی است که از سوی فرماندهی کل قوا به نیروی انتظامی محول شده و برای رسیدن به این هدف، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

وی برخورد مقتدرانه با مجرمان و مبارزه با ناهنجاری‌ها را برای کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم ضروری دانست و افزود: حفظ امنیت و ایجاد حریم امن برای مردم و جامعه، وظیفه اصلی و خدشه‌دار کردن این حریم، خط‌قرمز نیروی انتظامی است.

 فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایجاد فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم را غنیمتی بزرگ برشمرد و تصریح کرد: شرایط خدمت‌رسانی به مردم با همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف فراهم می‌شود و می‌توان دست در دست هم امنیت و آسایش را به جامعه تقدیم کرد.

دیدار سردار رادان با خانواده شهید رضایی

فرمانده کل نیروی انتظامی همچنین صبح امروز با خانواده سرباز شهید سید محمدرضایی در رشت نیز دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، شهادت را دریچه‌ای عنوان کرد که از سوی خداوند برای ارتباط با انسان گشوده می‌شود و افتخار رسیدن به این ارتباط را نصیب هرکسی نخواهد کرد.

سردار احمدرضا رادان، با دلجویی از پدر و مادر این سرباز شهید، صبر و استقامت خانواده شهدا را مثال‌زدنی خواند و افزود: اجر و مزد خانواده شهید به‌ویژه پدران و مادران شهدا، نزد خداوند محفوظ و در‌های رحمت پروردگار به روی آنان باز است.

سرباز شهید سید محمدرضایی، متولد ۱۳۴۹، در تاریخ ۲۱ مرداد ۱۳۷۰ در آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه