عاملان توزیع مواد مخدر در رشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان از دستگیری ۵ عامل توزیع مواد مخدر خبر داد.

عاملان توزیع مواد مخدر در رشت دستگیر شدند

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت به اجرای طرح‌ ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ناامن کردن مناطق آلوده و جرم‌خیز برای مجرمان اشاره و اظهار کرد: این طرح با اولویت برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر به مدت یک روز در شهرستان رشت اجرا شد.

وی در ادامه از دستگیری ۵ نفر عامل توزیع مواد مخدر طی عملیات‌های جداگانه در مدت اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: پلیس در بازرسی از محل اختفاء این افراد، ۲ کیلو و ۴۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم سوخته تریاک و ۲ عدد آلات استعمال را کشف کرد.

سرهنگ “محمود حافظی” بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر تداوم اجرای اینگونه طرح‌ها از مردم خواست برای مقابله با سوداگران مرگ که همواره با هدف سودجویی سعی در آلوده کردن جوانان و نوجوانان دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه