بازگشت ۲۸ میلیاردی ارز به بیت‌المال توسط تعزیرات حکومتی گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از عدم ایفای تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی خبر داد و گفت: شعبه رسیدگی کننده علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی، متهم را به استرداد بیش از ۲۸ میلیارد ریال به بیت‌المال محکوم کرد.

بازگشت ۲۸ میلیاردی ارز به بیت‌المال توسط تعزیرات حکومتی گیلان

به گزارش ۸دی،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: یک شرکت بازرگانی که مبلغ بیش از ۹۸ هزار ۱۶۷ (دلار)  را به منظور واردات کالا به کشور دریافت کرده بود؛ به علت عدم ایفای تعهدات ارزی محکوم شد.

وی در ادامه افزود: یکی از بانک های استان که تامین کننده ارز این شرکت بود، طی شکایتی اعلام کرده که شرکت مذکور علی رغم دریافت ارز دولتی به تعهد خود در این خصوص عمل نکرده و طبق گزارش گمرک هیچ کالایی را وارد کشور نکرده است.

 مرتضی امینی با اشاره به رسیدگی به پرونده این شرکت در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی استان گفت: این فرد به تعزیرات حکومتی گیلان احضار و تحقیقاتی پیرامون پرونده انجام شد که نهایتا تخلف متهم در عدم ایفای تعهدات ارزی محرز اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان تصریح کرد: نهایتاً شعبه رسیدگی کننده علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی متهم رابه استرداد /۴۶۸/۴۳۰/۰۰۰ریال ارز به بیت المال صادر و حکم اجرا شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه