آبرسانی به ۱۲۰ روستای گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از آبرسانی به ۱۲۰ روستا با ۲۵ هزار خانوار در این استان خبر داد.

آبرسانی به ۱۲۰ روستای گیلان

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از فارس، محمدعلی فرامینی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های آبرسانی این شهرستان با اشاره به پروژه‌های آبرسانی به روستاهای بدون آب شرب در سال ۹۴ اظهار کرد: امسال اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده، مقابله با حوادث طبیعی و ساماندهی فاضلاب روستاها اولویت پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی گیلان است.

وی به سفر رئیس‌جمهور در روز ۲۶ فروردین ماه جاری به گیلان اشاره کرد و افزود: تکمیل طرح جامع و ملی آبرسانی به یک‌هزار روستای استان از طرح‌های پیشنهادی در سفر رئیس‌جمهور به گیلان است.

فرامینی با بیان اینکه طرح مذکور اختصاص اعتبارات مناسب در مدت سه سال به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: سال گذشته ۲۵ هزار خانوار در ۱۲۰ روستای گیلان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در ادامه بر پرداخت قبض آب مشترکین روستایی تاکید کرد و گفت: تلفن ۱۵۲۳ راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش پرداخت غیرحضوری هزینه آب‌بها توسط روستائیان است.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ درصد از قبض آب شرب روستایی گیلان سال گذشته به صورت غیرحضوری پرداخت شده است، بیان کرد: سال گذشته یک میلیون و ۲۵۰ هزار قبض آب شرب صادر شد و ۳۶۴ هزار مشترک نسبت به پرداخت قبض‌ها اقدام کردند.

فرامینی به تلفن گویای ۱۵۲۳ شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت بانک، سایت اینترنتی شرکت آبفار، پست‌بانک، پیامک و … از روش‌های پرداخت حضوری قبض آب شرب روستائیان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان متذکر شد: ۲۵۷ هزار و ۶۸۸ مشترک روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در استان برخوردار هستند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه