دستگیری ۲۸۲ سارق در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۲۸۲ سارق و کشف ۲۷۰ فقره سرقت در ۶ ماهه اول سالجاری در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۲۸۲ سارق در رودبار

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار به تشریح اقدامات پلیس شهرستان رودبار در ۶ ماهه اول سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این مدت، ۲۱۷ کیلو و ۶۳۵ گرم تریاک، ۱۷ کیلو و ۴۴۶ گرم هروئین، ۸ کیلو و ۹۲۹ گرم شیشه و ۶۴ کیلو و ۴۰۴ گرم حشیش در شهرستان رودبار کشف شد، اظهار کرد: در این رابطه، ۶۳۷ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” از دستگیری ۲۸۲ سارق و کشف ۲۷۰ فقره سرقت از آغاز سال تاکنون خبر داد و افزود: در این مدت، ۲۱ هزار و ۲۸۰ نخ سیگار قاچاق نیز کشف شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی ۶ ماه گذشته، ۴ هزار و ۱۸۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که ۱۱۰ واحد متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

سرهنگ روشن‌قلب در پایان خاطرنشان کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۰۴دستگاه موتورسیکلت و ۷۷۹ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه