یلدا ابتهاج: پدرم آرزو داشت به خاک ایران سپرده شود

یلدا ابتهاج در مراسم تدفین پدرش، گفت: امروز روز بزرگی برای ما ایرانیان با بازگشت سایه به وطن است و امروز خانواده سایه را به وطن برگرداند زیرا آرزو داشت به این خاک سپرده شود.

یلدا ابتهاج: پدرم آرزو داشت به خاک ایران سپرده شود

به گزارش ۸دی، یلدا ابتهاج دختر زنده یاد امیر هوشنگ ابتهاج شاعر گیلانی در مراسم بزرگداشت و خاک سپاری پدرش در رشت ، ضمن خیر مقدم و قدردانی از مردم، اظهار کرد: از همه کسانی که ما را همراهی کردن تا این پیکر را به ایران برگردانیم تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سایه با زبان و شعر خود، سخنانش را به ما بیان کرده است و اشعار درخشان وی گویای همه صحبت های او است، اظهار کرد: امیدوارم که همه ما این اشعار و سخنان را به گوش دل بخوانیم و در تمامی لحظات زندگی با آن همراه باشیم.

دختر زنده یاد ابتهاج ادامه داد: امروز روزی است که سال‌ها در نگرانی اش بودم و هیچ تصوری نداشتم ولی امروز کنار هم هستیم تا این پیکر را به خاک بسپاریم.

وی افزود: به اعتقاد خود او کسی که با مردم با صمیمیت و صداقت صحبت می کند ، مردم نیز قدر می دانند و پاسخ او را خواهند داد.

یلدا ابتهاج با بیان اینکه امروز روز بزرگی برای ما ایرانیان با بازگشت سایه به وطن است، گفت: پدر این آرزواش را بارها گفته بود و امروز خانواده سایه را به وطن برگرداند زیرا آرزو داشت به این خاک سپرده شود.

وی با بیان اینکه پدرم را به شما می‌سپاریم، خاطرنشان کرد: این امانت را به شما مردم می سپاریم امیدوارم که حافظ وی باشید و در غیاب ما به این مزار سر بزنید و به آیندگان بسپارید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه