دستگیری پزشک قلابی در رشت

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دستگیری پزشک قلابی و بسته شدن مطب در رشت خبر داد.

دستگیری پزشک قلابی در رشت

به گزارش ۸دی،سید رشید میرفلاح گفت: در پی گزارش‌های مردمی و تایید صحت موضوع پس از تحقیقات انجام شده، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به همراه ماموران نیروی انتظامی، از محل کار فردی که بدون صلاحیت و دانش و مدرک پزشکی در خیابان معلم رشت، مطب پزشکی دائر کرده و با جعل عنوان پزشک متخصص پوست و زیبایی فعالیت می‌کرد بازرسی کرده و پس از دستگیری متهم، مطب را پلمپ کردند.

وی با اشاره به افزایش فعالیت کلاهبرداران در رشته‌های دندانپزشکی، طب سنتی، پوست و زیبایی نظیر لیزر، تزریق ژل و بوتاکس و کاشت مو با دریافت تعرفه کمتر، افزود: این افراد با استفاده از تبلیغات گمراه کننده در فضای مجازی، شهروندان را به مطب‌های قلابی خود می‌کشانند.

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه گیلان با بیان اینکه نباید به همه تبلیغات فضای مجازی اعتماد کرد، به شهروندان گیلانی توصیه کرد: هنگام مراجعه به مراکز درمانی، از پروانه طبابت و یا مجوز فعالیت معتبر صادره از وزارت بهداشت در این مراکز مطمئن شوند.

میرفلاح از مردم استان خواست: در صورت مراجعه به مراکز درمانی بدون پروانه و یا برخورد با افراد مشکوک، مورد را به سامانه شکایات ۱۹۰ اطلاع داده و یا به اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه