معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان:

استودیو صوت مرکز آفرینش های هنری بسیج گیلان راه اندازی می شود/ فعالیت ۳۰۰ گروه فعال سرود

امیری، معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت خوب استان در بخش سرود با فعالیت بیش از ۳۰۰ گروه فعال، گفت: استودیو صوت مرکز آفرینش های هنری بسیج استان در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

استودیو صوت مرکز آفرینش های هنری بسیج گیلان راه اندازی می شود/ فعالیت ۳۰۰ گروه فعال سرود

به گزارش خبرنگار ۸دی، “سید غلامرضا امیری” معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس استان در اختتامیه اولین جشنواره سرود فجر گیلان در تالار مرکزی رشت که برای اولین در کشور اجرا شده است، اظهار کرد: این جشنواره از بهمن ماه سال گذشته کلید خورد و ۵۰ گروه موفق به ثبت نام در این دوره از جشنواره شدند.

وی افزود: از این بین ۱۰ گروه یک گروه به عنوان گروه برتر برای پیشبری انتخاب به مرحله استانی راه یافت و چهار گروه برای رأی مردمی در قاب تلویزیون و اپلیکیشن تلوبیون به رای ‌گذاشته و به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از مقوله سرود تصریح کرد: سرود مثل هوای تازه بر دل ها نفوذ می کند. رهبر انقلاب در بخشی از بیانات شان می فرمایند: «اگر بتوانید یک سرود اثرگذار خوش مضمون تولید کنید که بچه ها در مسیر مدرسه با خودشان زمزمه کنند یک کار بزرگی انجام دادید» و این اتفاق افتاد و این افتخار نصیب استان گیلان شد.

وی با اشاره به مقدمات این جریان سازی تصریح کرد: سالیان سال این جریان سازی راه افتاده و این افتخارآفرینی با جریان سازی رهبران گروه صورت گرفت و موفق شدند که خاری بر چشم دشمنان شوند.

امیری ادامه داد: امیدوارم بتوانیم این جریان سازی را ادامه داده و متوقف نشویم چون انتظارات از ما بالا رفته است.

وی با اشاره به ظرفیت خوب استان گیلان در بخش سرود با بیش از ۳۰۰ گروه فعال، بیان کرد: استودیو صوت مرکز آفرینش های هنری بسیج استان در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود و مقدمات آن فراهم شده تا گروه ها بتوانند با هزینه کمتر صوت تولید کنند ان شاالله مدیران هم بیش از پیش یاری کنند تا این جریان سازی قطع نشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه