نیروهای بیمارستان های گیلان با اولویت بومی جذب می شوند

وزیر بهداشت در سفر خود به گیلان از بیمارستان ولی عصر رودبار بازدید و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۷ شهریور و بخش رادیو تراپی بیمارستان رازی رشت را افتتاح کرد.

نیروهای بیمارستان های گیلان با اولویت بومی جذب می شوند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی هشت دی نیوز، بخش رادیوتراپی بیمارستان رازی تنها بخش دولتی گیلان برای ارائه خدمات رادیوتراپی است و  بیماران سراسر استان را پوشش می‌دهد.

در این سفر سیدحسن قاضی‌زاده‌ هاشمی استمرار اجرای طرح تحول سلامت و حفظ دستاوردهای آن از مهمترین برنامه‌های وزارت بهداشت در سال ۹۴ عنوان کرد و افزود: حوزه بهداشت محیط از زیرمجموعه‌های وزارت بهداشت است که باید مردم خدمات و فعالیت‌های این بخش را بیش از پیش لمس کنند.

وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی با تاکید بر اینکه صرفه‌جویی و مدیریت منابع در سال ۹۴ به صورت جدی پیگیری می‌شود تصریح کرد:بیمارستان رودبار گیلان وضعیت خوبی دارد و لی ایده آل نیست و باید بهتر شود.

IMG00002

وی از اختصاص اعتبار ویژه برای بخش اورژانس بیمارستان ها در سال ۹۴ خبرداد و گفت: برای اتمام پروژه‌های بیمارستانی در سال ۹۴ علاوه بر وزارت راه و شهرسازی، وزارت بهداشت هم اعتبار خوبی اختصاص داده است.

 

نیروهای بیمارستان های گیلان با اولویت بومی جذب می شوند

وی با تاکید بر اینکه نیروهای بومی اولویت جذب در بیمارستان‌های دولتی هستند،تصریح کرد: در صورت صدور مجوز جذب در گیلان از نیروهای بومی برای جذب استفاده می شود و برای جلو گیری از هر گونه پارتی بازی بازرس برای جذب نیرو ارسال می شود.

وی از تهیه و تدوین  بانک اطلاعاتی از نیاز استان‌ها توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: تمام تلاش وزارت بهداشت در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به مردم معطوف شده است

IMG00001

عوامل توزیع داروهای غیر مجاز و قاچاق اوستین دستگیر شدند

وی با اشاره به ورود دارو های آلوده اوستین  افزود: متخلفین دستگیر و با آنهابرخورد می شود و خارج از نویت به پرونده آنها رسیدگی می شود

وی با بیان اینکه به مراکز خصوصی و دولتی تذکر داده شد که باید از اصالت داروهایی که تهیه می کنند مطمئن باشند افزود: در این عرصه آن چه را که می توانیم کنترل کنیم مراکز دولتی و خصوصی است و اگر کسی از مبادی  غیر قانونی دارو تهیه کند باید بسیار مراقب باشد چراکه در این زمینه کنترل خوبی وجود ندارد

وی با تاکید بر اینکه در برخورد با قاچاق دارو عزیزان مسئول بهتر عمل کنند  افزود: در زمینه خدمات داندانپزشکی قدم هایی در سال ۹۴ برداشته می شود که باعث کاهش فشار بر مردم می شود.

IMG00003

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه