بیانیه هسته مرکزی بین الملل بسیج دانشجویی گیلان بمناسبت روز جهانی قدس

هسته مرکزی بین الملل بسیج دانشجویی استان گیلان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه هسته مرکزی بین الملل بسیج دانشجویی گیلان بمناسبت روز جهانی قدس

به گزارش ۸دی،هسته مرکزی بین الملل بسیج دانشجویی استان گیلان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد، در این بیانیه آمده است:

یادمان نرود پیر جماران گفت :

مسئله ی اول جهان اسلام مسئله ی فلسطین است

بسم الله الرحمن الرحیم
جمعه آخر ماه پر فضلیت و با برکت رمضان المبارک یاد آور نماد بیداری، اتحاد و اتکال ملت ها برای مبارزه علیه استکبار جهانی و همچنین توجه و تحقق فلسفه ی حقیقی وجود انسان بر محور آزادی و حفظ کرامتش در مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی (ص)، در اندیشه امام خمینی (ره) و نگاه داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده که در این نهال پر ثمر در سطحی گسترده از غرب تا شرق به نیت رهایی ملت مظلوم فلسطین، صاحبان اصلی و قانونی این دیار مقدس و آزادی کامل قدمگاه پیامبران معبود الرحمان، از حصار و توطئه مرعوبین عالم ریشه دوانده است.سالهاست که از اشغال سرزمین مقدس فلسطین، وادی پیامبران اللهی و تمدن های بزرگ بشری توسط رژیم غاصب صهیونیستی می گذرد. جهان تاریک تر شده و ظلم و جور علیه مستضعفان و مسلمانان جهان روز به روز فزونی می گیرد. هر روز به بهانه های مختلف ملت های مظلوم مسلمان در جای جای جهان در خون خود می غلطند و صدایی از سازمان ها و نهاد های بین المللی در نمی آید.و ما می بینیم نظام کفر جهانی کمر به نابودی امت اسلام بسته است و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند. قدس و آزادی بیت المقدس، از ابتدا آرمان انقلاب اسلامی بوده است. و حضرت امام با محور قرار دادن فلسطین به دنبال اجماع اراده های امت اسلامی برای مبارزه با کفر حاکم بر جهان بوده اند. چرا که ما مسلمانان بخواهیم یا نخواهیم در دنیای کنونی دو راه بیشتر در پیش رو نداریم یا باید دست از اعتقادات و ارزش های اللهی مان بشوییم و ننگ زندگی کردن در سایه پرچم کفر را پذیرا شویم و یا باید به فرموده امام خمینی کمربند ها را محکم ببندیم و با ایستادن در برابر کفر جهانی، از حیثیت و شرافت انسانی اسلامیمان و از حیثیت بربادرفته مستضعفین زمین دفاع کنیم، ماده پرستان حاکم نیز ما را جز سدی دربرابر فسادشان در زمین به حساب نمی آورند و دست از مخالفت علیه ما و تبانی برای از بن برکندن امت اسلام نمی کشند.
قدس همچنان آرمان ماست و فلسطین،فلسطین از بحر تا نهر است. استکبار جهانی نیز با تشکیل و حمایت از گروههای تکفیری و تروریستی،این مزدوران را به جان جهان اسلام انداختند تا شاید مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود. در پایان هسته بین الملل سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان ضمن آرزوی قبولی طاعات و بندگی ملت سرافراز ایران اسلامی و مردمان شهید پرور و عدالت‌خواه استان گیلان، یاد و خاطره سردار جبهه مقاومت، فرمانده دلاور سپاه قدس اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تمامی شهدای عرصه جهاد و مقاومت گرامی داشته و روز جهانی قدس را نماد بیداری ملت‌ها و قیام علیه استکبار جهانی در برابر زیاده خواهی و سلطه جویی‌های صهیونیسم بین الملل دانسته و از همه ملت‌های مسلمان و آزاداندیشان عالم می خواهیم، علاوه بر همبستگی با جریان مقاومت و حمایت بیش از پیش از برنامه ها و راهکار های جریان مقاوم در منطقه و جهان، مانع از تقویت تفکرات شوم تروریستی و نا امنی در منطقه شوند و انزجار خود را در مقابل اقدامات کور و ظالمانه نظام سلطه به منصه ظهور برسانیم

والسلام و علیکم و رحمه الله
هسته مرکزی بین الملل بسیج دانشجویی استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه