دعوت نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری امروز در پیام‌هایی از مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

دعوت نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش ۸دی،در پیام‌های آیات الله رمضانی، حسینی اشکوری، قربانی و پروایی آمده است: تدبیر هوشمندانه و با درایت معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به «روز جهانی قدس»، ضمن زنده نگهداشتن نام فلسطین عزیز و تقویت مقاومت اسلامی، مسئله فلسطین را به اولویت اول جهان اسلام تبدیل کرد و بزرگداشت هر ساله این روز بزرگ با استقبال بی‌نظیر مسلمانان و آزادی‌خواهان در بیش از صد کشور جهان، نور امید رهایی را در دل فلسطینیان مبارز تابانده و لرزه بر پیکره پوشالی استکبار جهانی خواهد انداخت.

بیانیه دعوت آیت الله رمضانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس بدین شرح است؛

بغض پنهان شده امت اسلامی در دو سال کرونایی برسراسرائیل متجاوز، اینبار بنیان کن تر از همیشه در روز قدس به فریادی بدل خواهدشد که لرزه آن، پایه های سست شهرک های ساخته شده برزمین های غصب شده مسلمین رافرو خواهد ریخت.
از سوی دیگر، نفرت ناشی از روابط بعضی حکّام خیانتکارمرتجع عرب به آرمان های مقاومت فلسطین، درمشت های گره کرده خیل راهپیمایان روز جمعه تجلی خشم خواهد شد تا برفرق مملو از مستی دنیای شان کوبیده شود شاید صدای این ضربه به بیداری بیش از پیش امت تحت ستمشان منجر شود.
امسال در آستانه رخت بر بستن ویروس منحوس کرونا، صفوف فشرده روز قدس با هدایت و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (زیدعزّه) باشکوه تر از قبل خواهدبود و چهره مصمم مردم گیلان در این صفوف، دیدنی تر از گذشته در طومار اعمال حسنه، قابل ارائه به محضر حقتعالی، ماندگار و محاسبه می شود. ان شاء الله

رضا رمضانی
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه