تصویب کلیات لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت

سخنگوی کمیسیون شوراها گفت: کلیات لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت در کمیسیون شوراها تصویب شد و جزئیات آن در نشست بعدی بررسی می‌شود.

تصویب کلیات لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت

به گزارش ۸دی، سخنگوی کمیسیون شوراها با بیان اینکه نشست امروز (یکشنبه ۲۸ فروردین)کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با سه دستور کار برگزار شد، اظهار کرد: دستور نخست این جلسه بررسی گزارش کارگروه لایحه تشکیل  سازمان ملی مهاجرت بود.

وی در ادامه افزود: در ابتدای  ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد گزارشی از کارگروه ماده ۱۴۲ که در مرکز پژوهش‌ها برگزار شده بود ارائه کرد سپس کلیات لایحه مذکور به رأی گذاشته و تصویب شد.  مقرر شد جزئیات گزارش ضمن دعوت از دستگاه‌های ذیربط در جلسات بعدی کمیسیون بررسی شود.

روح الله نجابت گفت: دومین دستور این جلسه بررسی گزارش کمیته بررسی کننده وقایع و رخدادهای بازی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس بود. گزارش جمع‌بندی شده این واقعه توسط کمیته در صحن کمیسیون قرائت شد. با توجه به‌ اینکه نمایندگان در خصوص این گزارش پیشنهاداتی داشتند مصوب شد پس از اعمال پیشنهادات نمایندگان در متن نهایی، گزارش کمیته برای ریاست مجلس جهت اقدام مقتضی و احتمالاً قرائت در صحن علنی ارسال شود.

این مسئول بیان کرد: سومین دستور جلسه ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران بود که قبلاً توسط مرکز پژوهش‌ها بررسی شده بود، چهار ماده بررسی و سه ماده به تصویب رسید ادامه بررسی این طرح به جلسه آینده موکول شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه