دیدار استاندار گیلان از خانواده شهید در تالش/ بازدید استاندار از پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه تالش

استاندار گیلان امروز در سفر به تالش، از چندین پروژه عمرانی و عام المنفعه بازدید و با یک خانواده شهید در روستای قروق این شهرستان دیدار کرد.

دیدار استاندار گیلان از خانواده شهید در تالش/ بازدید استاندار از پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه تالش

به گزارش ۸دی، استاندارگیلان در بازدید از پروژه در حال احداث سد لاستیکی که ۶۱ درصد پیشرفت دارد و ساخت آن از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و یک سال و نیم توقف داشته، بر تسریع بر اتمام این پروژه و استفاده از تمام ظرفیت ها برای بهره برداری آن تاکید کرد.

وی همچنین تاسیسات آب شرب چاه فلمن که احداث آن از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و یک سال و نیم به‌دلیل کمبود اعتبارات لازم، راکد بود و هم اکنون ۵۳ درصد پیشرفت دارد را مورد بازدید قرار داد. از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان، پنج میلیارد تومان به این مهم اختصاص یافته و کار سرعت بخشیده شده و با توجه به مشکلات آب شرب تالش، تاکید کردم تا مشکل ۲۰ هزار خانوار تالشی رفع شود.

ااسدالله عباسی در ادامه با حضور در روستای قروق، از شرکت تعاونی پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری بازدید کرد. این شرکت تعاونی ۸۰ درصد بچه ماهی خاویاری ایران را پرورش می‌دهد و صادرات ۴۰ درصد خاویار کشور را بر عهده دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان در مسیر دیدار با خانواده شهید شیرویه قریبی در روستای قروق تالش، با درخواست مردم منطقه در جمع آنان حضور یافت و به مشکلات مطرح شده ازجمله ادامه نیافتن پروژه کنارگذر تالش و عدم تعیین تکلیف منازل مسکونی‌شان، رسیدگی و دستور لازم برای پیگیری را به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار تالش صادر کرد.

وی همچنین با حضور در منزل شهید قریبی، با مادر و پدر این شهید گرانقدر دیدار کرد و بر تکریم خانواده های معظم شاهد و پیگیری مشکلات و مسائل آنان تاکید کرد و از یک واحد نانوایی در روستای قروق تالش بازدید و با مردم و اهالی منطقه گفت وگو کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه