کشف محل دپو آرد خارج از شبکه توزیع در شفت

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در یکی از شرکت‌های تولید دان مرغ در شهرستان شفت خبر داد.

کشف محل دپو آرد خارج از شبکه توزیع در شفت

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان و اظهار کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر دپو آرد یارانه‌ ای خارج از شبکه توزیع در یک شرکت تولید دان مرغ در شهرستان شفت رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان پس از اقدامات فنی و پلیسی و اطمینان از صحت خبر به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ”حسین حسن‌پور” از کشف ۶ تن آرد یارانه‌ ای و ۱۲۷ بطری روغن سهمیه خانوار در این مکان خبر داد و گفت: این آردهای یارانه‌ ای برای پخت نان و عرضه در سطح بازار برای عموم مردم در اختیار نانوایان قرار گرفته بود که توسط افراد سودجو به صورت آزاد به فروش رسیده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش آردهای کشف شده ۴۰۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: در این رابطه متهم ۴۵ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

حسن‌پور در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با مواد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه