طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در گیلان مصوب و اجرایی شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در گیلان مصوب و اجرایی شود.

طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در گیلان مصوب و اجرایی شود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، ناصر عاشوری عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان در معاونت برنامه‌ریزی استانداری، با بیان اینکه باتوجه به تورم و رکود، کشور شرایط ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: نقش بانک‌ها در این مسئله برکسی پوشیده نیست و باید معوقات به آن‌ها پرداخت شود.

وی با بیان اینکه بانک‌ها در تحرک دادن چرخ‌دنده‌های جامعه نقش کلیدی دارند، افزود: در این شرایط طرح‌هایی که توجیه اقتصادی دارند باید مورد توجه کارشناسان بانک‌ها قراربگیرد تا بتوانند از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند تا امیدوار به گردش سرمایه را داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به همان اندازه که سخت‌گیری در کار کارشناسی انجام می‌شود در پرداخت تسهیلات باید صورت گیرد.

عاشوری با تاکید بر اینکه تمام نگاه‌ها باید به حفظ اشتغال موجود با توجه به مشکلات پیش آمده انجام شود، خاطرنشان کرد: برای واحدهای صنعتی نیمه‌تعطیل برنامه‌های مناسبی اتخاذ شود.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اقتصاد و اشتغال موجود پایدار باشد و طرح‌های جدیدی که توسط بانک‌ها پذیرفته و در کارگروه اشتغال مصوب می‌شود، اجرایی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه