انقلاب مثل نماز است ،اگر از آن حمایت نکنیم همه اعمالمان باطل است

سردار شکراللهی گفت: شعار آزادی نیز تحقق یافته است ،در سالهای پیش از انقلاب شما هرگز نمی توانستید هیچیک از معضلات و ارکان رژیم را مورد نقد قرار دهید و در صورت مشاهده با اشد مجازات رو به رو می شدید ،اما در حال حاضر مسایل مهم را مورد نقد و بررسی قرار می دهند و هیچکس هم به آنها حرفی نمی زند و این یعنی آزادی.

انقلاب مثل نماز است ،اگر از آن حمایت نکنیم همه اعمالمان باطل است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از افق انزلی سردار سرتیپ دوم شکراللهی طی یک سخنرانی در جمع مردم انزلی در مسجد سید شهدای محله نویر در رابطه با آرمانگرایی انقلاب اسلامی بیان کرد: عده ای می گویند آرمان گرایی خوب نیست و آرمانها هرگز محقق نمی شوند. اما آرمان ها دو دسته اند ،تحقق پذیر و تحقق ناپذیر و آرمانهای انقلاب ایران از جمله آرمانهای تحقق پذیر است.

وی افزود: انقلاب ایران سه آرمان مهم داشت : استقلال ، آزادی ،جمهوری اسلامی

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام همه به اتفاق می گویند آرمانهای انقلاب ایران به عینیت رسیده ،اما این به عینیت رسیدن برای ما کفایت نمی کند چون هنوز جمهوری اسلامی به معنای واقعی اجرا نشده و ما به تبعیت از حضرت امام (ره) این حرف را می زنیم ،سال گذشته هم امام خامنه ای فرمودند که ما با اجرای کامل قوانین اسلامی فاصله داریم اما بسیاری از قدمها را برداشته ایم.

فرمانده قرارگاه آموزشی سید شهدا (ع) زیباکنار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با آرمانگرایی افزود: خواسته حضرت آقا این است که ما فریب دشمنان داخلی را نخوریم چرا که آنها می گویند رسیدن به آرمانها انقلاب غیر ممکن است  و ما باید آرمان گرایی را همراه با واقع گرایی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در رابطه با شعار استقلال دقت کنید که دیروز در کجا قرار داشتیم و امروز کجا هستیم؟ دیروز ۸۰ هزار مستشار نظامی در این کشور وجود داشت و این مستشاران نظامی وقتی نظامیان ایرانی را آموزش می دادند مسایل مهم را برای آنها بازگو نمی کردند و حتی اجازه نمی دادند کارکنان نظامی ما ببینند که اینها چطور قطعات را تعمیر میکنند البته لازم به ذکر است که مستشاران در زمینه های اقتصادی و فرهنگی هم فعالیت های زیادی داشته و سعی می کردند فرهنگ غربی را به مردم جامعه ایران القا نمایند. نمونه این موضوع را می توانید با رجوع به تاریخ مشاهده نمایید که در جشنهای ۲۵۰۰ ساله عوامل خارجی از خجالت عرق شرم می ریختند اما شاه و پیروانش از خنده قهقه می زدند اینها به این دلیل است که آمریکا ،انگلستان و فرانسه قصد داشتند فرهنگ ایران را دگرگون کنند.

وی تصریح کرد: حال نگاه کنید به جامعه امروز ایران از همه جهات ،سیاسی ،نظامی ،اقتصادی و فرهنگی دارای استقلال هستیم ،حتی وزیر دفاع سابق آمریکا در کتاب خاطراتش می گوید در خاور میانه کشوری مستقل تر از ایران ندیدم ،البته اینکه نمیگوید در جهان به این دلیل است که نمی خواهد هیمنه سلطه غرب شکسته شود.از طرفی هنری کسینجر می گوید استقلالی که در ایران وجود دارد در بسیاری از کشورهای دنیا وجو ندارد فلذا باید جلوی ایران را بگیریم تا به عنوان یک الگو در کشورهای خاور میانه و منطقه مطرح نشود.

سردار شکراللهی گفت: شعار آزادی نیز تحقق یافته است ،در سالهای پیش از انقلاب شما هرگز نمی توانستید هیچیک از معضلات و ارکان رژیم را مورد نقد قرار دهید و در صورت مشاهده با اشد مجازات رو به رو می شدید ،اما در حال حاضر بسیاری از فرزندان ملت در دانشگاه ها هر چه می خواهند می گویند ،مسایل مهم را مورد نقد و بررسی قرار می دهند و هیچکس هم به آنها حرفی نمی زند و این یعنی آزادی.

فرمانده قرارگاه آموزشی سیدالشهدا(ع) افزود: و اما درباره شعار جمهوری یعنی مردم برای سرنوشت خودشان تصمیم بگیرند ،سفیر آمریکا پیش از انقلاب در ایران در کتاب خاطراتش می گوید: تمامی نخست وزیر ها و وزرای کلیدی را اول ما پیشنهاد می دادیم و شاه بدون درنگ آنها را انتخاب می کرد و نمی توانست روی نظر ما حرفی بیاورد.اما امروز در جامعه اسلامی ایران فقهای خدا ترس و عالمان با دانش و باتجربه هستند که نمایندگان را تایید می کنند ،البته ممکن است بسیاری از آنها مورد تایید ما نباشند اما به هر حال اینها با رای ملت انتخاب می شوند.

وی در پایان گفت: و اما در رابطه با شعار اسلام باید گفت: من و شما باید مواظب باشیم وقتی که مشکلات نظام را نقد می کنیم از آن طرف بوم نیفیتم ،یعنی تحت این عنوان که بعضی از قوانین کمرنگ است ،مثلا اشتباهات وزارت ارشاد را نباید به پای کل نظام بگذاریم و نباید به خاطر یکسری اشتباهات کل نظام را زیر سوال ببریم ،چرا که حضرت امام (ره) فرمودند: حفظ نظام و انقلاب از اوجب واجبات است ،این یعنی انقلاب مثل نماز مهم است چگونه اگر نماز نخوانی همه اعمالت باطل است ،اگر از انقلاب حمایت نکنیم همه اعمالمان باطل می شود ، البته من مرجع تقلید نیستم که بخواهم فتوا دهم و بر اساس سخنان حضرت امام (ره) این موضوع را عرض کردم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه