ملوان میزبان مس/ شهرداری آستارا برابر شهرداری همدان قرار می‌گیرد

در بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم ملوان بندرانزلی فردا میزبان مس کرمان است و شهرداری آستارا به مصاف شهرداری همدان می‌رود.

ملوان میزبان مس/ شهرداری آستارا برابر شهرداری همدان قرار می‌گیرد

به گزارش ۸دی، از هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ، جام آزادگان از ساعت ۱۴ فردا تیم‌های ملوان بندر انزلی و مس کرمان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می‌روند.
تیم ملوان که در بازی‌های قبلی خانگی خود موفق به برتری برابر حریفانش شده ، در این دیدار نیز برای کسب هر ۳ امتیاز به میدان خواهند رفت تا با برتری در این بازی ، روند پیروزی‌های خانگی این تیم ادامه یابد.
شاگردان مازیار زارع در ۴ بازی خانگی خود موفق به کسب ۴ پیروزی متوالی شده و در ۴ دیدار خارج از خانه نیز یک پیروزی و ۳ تساوی کسب کرده و با ۱۸ امتیاز تنها تیم بدون شکست حال حاضر رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور هستند.
تیم مس کرمان هم با ۱۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد.
در دیگر بازی فردا تیم فوتبال شهرداری آستارا دیگر نماینده گیلان در این رقابت‌ها در همدان رو در روی تیم شهرداری این شهر قرار می‌گیرد.
شهرداری آستارا که در رقابت‌های دور رفت فصل گذشته موفق به کسب عنوان نخست شده بود هم اینک در میانه جدول رده بندی قرار دارد و در هفته نهم نیز باید با یکی از مدعیان لیگ به رقابت بپردازد.
شاگردان فرشاد پیوس برای اینکه فاصله تیم شهرداری آستارا با تیم‌های صدر جدولی افزایش نیابد ، باید در این بازی خارج از خانه امتیاز کسب کند تا همچنان فاصله خود را با تیم‌های انتهای جدولی حفظ و به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر شود.
در جدول رده بندی و تا پایان هفته هشتم این مسابقات تیم شهرداری همدان با ۱۲ امتیاز در مکان هفتم و تیم شهرداری بندرآستارا با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه نهم قرار دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه