ظرفیت نیروگاهی کشور توسعه می‌یابد

وزیر نیرو گفت: در راستای جلوگیری از قطعی‌های مکرر برق ظرفیت نیروگاهی در سطح کشور توسعه می‌یابد تا در تابستان آینده شاهد کاهش قطعی برق باشیم. 

ظرفیت نیروگاهی کشور توسعه می‌یابد

به گزارش ۸دی، وزیر نیرو اظهار کرد: در راستای تأمین برق پایدار در نقاط مختلف کشور برنامه‌های خوبی داریم و طرح‌های متنوعی در این راستا اجرا می‌شود. در راستای جلوگیری از قطعی‌های مکرر برق ظرفیت نیروگاهی در سطح کشور توسعه می‌یابد تا در تابستان آینده شاهد کاهش قطعی برق باشیم.  یکی دیگر از برنامه‌های وزارت نیرو جهت جلوگیری از قطعی‌های مکرر برق در سال آینده مدیریت تقاضا است.

وی در ادامه افزود: برنامه‌های خوبی در زمینه رفع قطعی برق در حال انجام است که به زودی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت تا این محدودیت‌ها به حداقل برسد.

علی اکبر محرابیان با اشاره به اهداف سفر به شهرستان دشتی گفت: یکی از اهداف دولت در سفرهای استانی این است که پروژه‌های نیمه تمام را اولویت بندی و آنهایی که برای مردم ضرورت دارد و متقاضی اتمام هستند هر چه زودتر تکمیل شود. بعضی از پروژه‌ها نیاز به تسریع و راه اندازی است که مهمترین آنها توسعه بیمارستان و پروژه‌هایی همچون آب و راه است که در مصوبات ریاست جمهوری لحاظ می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه