توقیف بیش از یک تن ماهی فاقد مجوز در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا گفت: پلیس خودرو وانت نیسان حامل یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم ماهی فاقد مجوز حمل و قرنطینه را در مسیر “اردبیل به آستارا” توقیف کرد.

توقیف بیش از یک تن ماهی فاقد مجوز در آستارا

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با تاکید بر اینکه سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و اظهار کرد: محموله‌های غذایی فاقد مجوز تهدیدی جدی برای سلامت غذایی مردم است. ماموران انتظامی ایست و بازرسی سه راه قلعه در راستای کنترل وسایل نقلیه عبوری نسبت به پایش این محور اقدام و یک دستگاه خودرو‌ وانت نیسان را برای بررسی متوقف کردند.

وی از کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم ماهی فاقد مجوز حمل و قرنطینه در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان کرد: در این رابطه متهم ۲۵ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ “محمد نمازی” با بیان اینکه محموله کشف شده به اداره دامپزشکی تحویل داده شد تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش این کشفیات، یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال است.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان آستارا به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد اذعان داشت: از شهروندان عزیز انتظار ‌‎می‌رود برای ارتقاء امنیت اجتماعی با پلیس همکاری داشته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه