آغاز موج جدید سرد و بارشی در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان از ورود سامانه بارشی و سرد جدید به گیلان خبر داد و گفت: بیشترین کاهش دما و نیز شدت بارندگی و وزش باد در گیلان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

آغاز موج جدید سرد و بارشی در گیلان

به گزارش ۸دی، مدیرکل هواشناسی گیلان امروز با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی روزهای آینده اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی فعلی به‌تدریج طی امروز تضعیف و از منطقه خارج خواهد شد، افزود: طی دوشنبه و سه‌شنبه غالباً جوی پایدار به همراه کاهش ابر و افزایش دما برای گیلان مورد انتظار است.

محمد دادرس از نفوذ سامانه ناپایدار دیگری به گیلان از اواسط هفته خبر داد و گفت: به‌تدریج از شب سه‌شنبه بانفوذ سامانه ناپایدار دیگری به گیلان، افزایش ابر، وزش باد، روند کاهش دما، بارندگی، رعدوبرق و احتمال تگرگ تا شنبه هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

 مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان برای دو روز پایانی هفته بیان کرد: بیشترین کاهش دما و نیز شدت بارندگی و وزش باد در گیلان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

دادرس با اشاره به میزان بارش‌های باران در گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: از صبح دیروز تا صبح امروز در بندر آستارا حدود ۵۶ میلی‌متر، حیران ۲۷ میلی‌متر و املش حدود ۱۲ میلی‌متر باران باریده است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه