۳۵۰میلیارد ریال اعتبار به آب و فاضلاب آستارا اختصاص یافت

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب این شهرستان اختصاص یافته است و بخشی از پروژه‌ها تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

۳۵۰میلیارد ریال اعتبار به آب و فاضلاب آستارا اختصاص یافت

به گزارش ۸دی،غلامرضا مرحبا روز پنجشنبه در بازدید از روستای کانرود این شهرستان گفت: در آینده نزدیک ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای طرح های آب و فاضلاب شهرستان تامین خواهد شد و بازسازی تصفیه خانه بهارستان و اجرای طرح ملی آبرسانی از رودخانه چلوند در دستور کار است.

وی ادامه داد: برخی روستاهای آستارا نظیر کانرود با مشکلات زیادی در حوزه آب مواجه هستند و به زودی نسبت به حفر چاه و آبرسانی به آنها اقدام خواهد شد.

وی افزود: به دلیل نبود سرمایه گذاری مناسب در سال های گذشته، امروز در حوزه آب با مشکلاتی مواجه هستیم و خوشبختانه خیّر متعهدی هزینه آبرسانی به کانرود را متقبل شده است.

مرحبا گفت: در روزهای گذشته بخشی از تجهیزات چاه های آب روستاهای بیجاربین، عنبران و عباس آباد سرقت شده بود و تجهیزات لازم با همکاری اداره منابع آب خریداری و نصب شده است.

نماینده مردم آستارا بیان کرد: شهروندان از نبود شبکه فاضلاب شهر گلایه مند هستند و ظرف ۲ ماه آینده فاضلاب شهرک مهدی تکمیل و وارد مدار و با خرید پمپ های مکشی، طرح جمع آوری فاضلاب در نقاط دیگر شهر اجرا خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نبود بارش و کاهش منابع آب کشاورزی گفت: در زمینه آب کشاورزی ۱۳ روز پرتنش را سپری خواهیم کرد و کشاورزان برای مدیریت منابع و مصارف آب با میراب ها همکاری کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه