رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا مطرح کرد:

عملکرد موثر پلیس گیلان در مقابله با جرائم/ برقراری امنیت اقتصادی مهمترین ماموریت پلیس اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به عملکرد موثر پلیس گیلان در مقابله با جرائم اقتصادی، مهمترین ماموریت پلیس اقتصادی را برقراری امنیت اقتصادی در کشور اعلام کرد.

عملکرد موثر پلیس گیلان در مقابله با جرائم/ برقراری امنیت اقتصادی مهمترین ماموریت پلیس اقتصادی

به گزارش ۸دی،سردار “محمدرضا مقیمی” ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب انتظامی استان در آسیب شناسی، ایجاد امنیت و حضور مقتدرانه در حوزه‌های مختلف امنیتی، مهمترین ماموریت پلیس اقتصادی را برقراری امنیت اقتصادی در کشور اعلام کرد.
وی اظهار داشت: استان گیلان با توجه به حجم بالای گردش پول و سرمایه از استان‌های پر اهمیت در حوزه اقتصادی در کشور است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به کثرت ورودی و خروجی‌های مرزی، مناطق آزاد و بازارچه‌های مرزی و برخی حوزه‌های اقتصادی و صنعتی در استان افزود: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در بحث امنیت اقتصادی در کشور، حوزه استان گیلان است.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اقدامات شاخص پلیس امنیت اقتصادی در کشور، ماموریت اصلی این پلیس را پیشگیری از وقوع جرائم با پیش بینی، پیشگیری و همچنین نظارت برحوزه‌های اقتصادی اعلام کرد.
سردار مقیمی با بیان اینکه آمار و ارقام گویای افزایش عملکرد موثر و خوب پلیس گیلان در بحث مقابله با جرائم اقتصادی نسبت به سال‌های گذشته است بیان داشت: پلیس امنیت اقتصادی کمک کننده و ناظر بر فرآیند ارتقاء و شکوفایی در حوزه‌های اقتصادی و اجرای سیاست پولی و بانکی در کشور است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان مقابله با مسیرهای اشتباه در چرخه و فرآیند تولید در کشور را از دیگر وظایف پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرد وافزود: در تلاش هستیم با مقابله با آسیب‌های حوزه‌های اقتصادی، صنعت و تجارت با پیش‌بینی و پیشگیری، فضای مناسبی برای فعالیت فعالان اقتصادی و تولید بوجود آوریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه