فرمانده انتظامی رشت خبرداد:

دپو ۶۲ تن شن و ماسه فاقد مجوز در رشت

 فرمانده انتظامی رشت از کشف ۶۲ تن شن و ماسه فاقد مجوز از یک کارگاه در بخش سنگر خبر داد.

دپو ۶۲ تن شن و ماسه فاقد مجوز در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی” اظهار داشت: نیروی انتظامی با افراد سودجو و فرصت‌طلب که برای رسیدن به منافع مادی خود به طبیعت و محیط زیست آسیب می‌زنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش سنگر حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو باری کامیون و نیسان حامل شن و ماسه رودخانه‌ای مشکوک شدند افزود: با تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته و بررسی‌های لازم مشخص شد، این خودروها شن و ماسه رودخانه‌ای را به صورت غیرمجاز برداشت و نسبت به تخلیه آن داخل محوطه‌ یک کارگاه اقدام می‌کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۶۲ تن شن و ماسه رودخانه‌ای فاقد مجوز در بازرسی از این مکان خبر داد و بیان داشت: ۲ خورو کامیون و نیسان نیز توقیف شدند.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه در این رابطه متهمان ۳۵، ۳۷ و ۳۸ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: کارشناسان ارزش این شن و ماسه‌ها را ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ حافظی در پایان به برداشت بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها که باعث تخریب محیط زیست و بروز مشکلات می‌شود اشاره کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه