فرمانده انتظامی رشت خبرداد:

غافلگیری سارق حین سرقت از انباری واحدهای مسکونی در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق اماکن خصوصی و معابر حین سرقت از انباری واحدهای مسکونی مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

غافلگیری سارق حین سرقت از انباری واحدهای مسکونی در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی” با بیان اینکه آموزش شهروندان و بالا بردن دانش انتظامی آنها در خصوص اصول پیشگیری از سرقت در کاهش وقوع آن بسیار تاثیرگذار است اظهار داشت: پلیس ضمن برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، محیط را برای فعالیت‌های مجرمانه ناامن می‌کند.
وی با اعلام اینکه با توجه به وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: تحقیقات در این زمینه آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: ماموران کلانتری ۱۷ با استفاده از شگردهای پلیسی و بررسی سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت، رد یک متهم را در این پرونده‌ها پیدا کردند.
این مقام انتظامی از شناسایی و دستگیری متهم مورد نظر حین سرقت از انباری واحدهای مسکونی در مسکن مهر خبر داد و اضافه کرد: سارق در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی و یک فقره سرقت از معابر اعتراف کرد.
سرهنگ حافظی تصریح کرد: سارق ۳۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
وی همکاری مردم با پلیس برای تامین و ارتقاء امنیت و توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی را در پیشگیری از وقوع بسیاری از سرقت‌ها مؤثر عنوان کرد و اذعان داشت: تمامی تلاش‌ها و اقدامات پلیس برای تامین و ارتقاء امنیت پایدار در سطح جامعه صورت می‌گیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان از شهروندان خواست، هشدارهای انتظامی را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه