مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

گازرسانی به ۸۰ روستای گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: امسال قرار است به ۸۰ روستای سخت گذر بالای ۲۰ خانوار استان با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار گاز رسانی شود.

گازرسانی به ۸۰ روستای گیلان

به گزارش ۸دی،حسین اکبر با اعلام اینکه امسال قرار است به ۸۰ روستای سخت گذر بالای ۲۰ خانوار استان با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار گاز رسانی شود، اظهارداشت: با گازرسانی به این روستا‌ها، ۳۵ هزار مشترک جدید به تعداد مشترکان این شرکت افزوده خواهد شد.
وی با اشاره به اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومانی طرح‌های شرکت گاز گیلان در سال ۱۴۰۰، اضافه کرد: اجرای طرح‌های کیفی سازی این شرکت نظیر مقاوم کردن شبکه، قرائت کنتور از راه دور و نصب نرم افزار موبایلی برای ارائه خدمات به مشترکان که از سال گذشته در استان آغاز شده، در سال جدید همچنان ادامه خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اجرای طرح GIS با عنوان سامانه اطلاعات مکان محورتاسیسات، گفت: در صورت بروز مشکل در شبکه، کارشناسان مکان مورد نظر را به سرعت شناسایی و مشکل را حل می‌کنند.
اکبر افزود: همچنین توسعه خدمات الکترونیک و از راه دور مورد نیاز مردم استان یکی دیگر از برنامه‌های شرکت گاز گیلان در سال جدید است.
وی با اشاره به سامانه جامع تلفنی ۳۴۱۴، اضافه کرد: مشترکان شرکت گاز از طریق این سامانه می‌توانند همه خدمات این شرکت را در ساعات اداری دریافت کرده و یا با برنامه موبایلی، امور مورد نیاز خود را انجام دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه