۱۵۳۲ گیلانی در انتخابات شوراهای شهر ثبت‌نام کردند

“محمود قاسم‌نژاد”، رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: یک هزار و ۵۳۲ گیلانی برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای گیلان تا ساعت ۲۰ امشب فرآیند نام‌نویسی را طی کردند. با توجه به اطلاعیه ستاد انتخابات کشور فرآیند حضوری ثبت‌نام پایان‌یافته و تا ۲۴ امشب داوطلبان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند.

۱۵۳۲ گیلانی در انتخابات شوراهای شهر ثبت‌نام کردند

به گزارش ۸دی، “محمود قاسم‌نژاد”، رئیس ستاد انتخابات گیلان امشب در جمع خبرنگاران با اعلام پایان مهلت ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات شوراهای شهرهای گیلان گفت: یک هزار و ۵۳۲ گیلانی برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای گیلان تا ساعت ۲۰ امشب فرآیند نام‌نویسی را طی کردند.

وی با بیان اینکه ۸۹ درصد از داوطلبان ثبت‌نام کننده در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای گیلان از آقایان هستند، افزود: یک هزار و ۳۶۷ تن از آقایان واحد شرایط توانستند تا ساعت ۲۰ امشب به‌صورت حضوری و غیرحضوری در این دوره از انتخابات شرکت کنند. ۱۱ درصد داوطلبان ثبت‌نام‌شده از بانوان هستند، ۱۶۵ تن از کل ثبت‌نام کنندگان در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند.

“قاسم‌نژاد” با اشاره به اینکه ۷۶۰ تن از داوطلبان به‌صورت حضوری ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: مابقی این ثبت‌نام‌ها به‌صورت الکترونیکی، اپلیکیشن و مراجعه به دفاتر پیشخوان بوده است. وی با بیان اینکه شمار افراد ثبت‌نام‌شده در ششمین دوره انتخابات قطعی نیست، تصریح کرد: با توجه به اطلاعیه ستاد انتخابات کشور فرآیند حضوری ثبت‌نام پایان‌یافته و تا ۲۴ امشب داوطلبان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان همچنین بیشترین داوطلبان ثبت‌نامی در گیلان را شهرستان رشت نام برد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه