فرماندار بندرانزلی:

برنامه های دهه فجر با رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

فرماندار انزلی گفت:با توجه به اینکه بیماری کرونا کماکان وجود دارد و با التزام به رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی برنامه های دهه فجر اجرا می شود.

برنامه های دهه فجر با رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود
به گزارش ۸دی،«اسماعیل میر غضنفری »امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت ۲۲ بهمن و دهه فجر اظهار داشت:امسال کلیه برنامه های دهه فجر با پیوست بهداشتی و کرونایی، در چارچوب توانمندی های این شهرستان و طبق دستورالعمل های ابلاغی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های روز ۲۲ بهمن براساس ابلاغیه هایی آتی اعلام می شود، تصریح کرد: رژه نیروی دریایی، رژه موتوری، گلباران مزار شهداء، دیدار با خانواده شهدا و افتتاحیه های پروژه های عمرانی مانند سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

فرماندار بندرانزلی گفت: بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب که نشان از هوشمندی ایشان دارد فرمودند: “انقلاب ما اکنون به مرز پختگی و بالندگی رسیده است.”در این راستا ما باید از اقدامات احساسی که منافع ملی ما را خدشه دار می کند پرهیز کنیم.

وی به تشدید تحریم های ظالمانه آمریکا بر کشورمان جهت ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: ما تمام تلاش خود را در راستای انجام رسالت اصلی مان که چارچوب آنرا نظام مقدس جمهوری اسلامی برایمان ترسیم کرده است، به کار خواهیم بست.

میرغضنفری خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین شاخصه های اعلام شده توسط دشمنان اسلام در ناکارآمد نشان دادن نظام، فاصله بین ملت و دولت حاکمیت است، به همین منظور حاکمیت باید تلاش کند کمبودهایی که به عنوان واقعیت های جامعه امروز مطرح می شود را به حداقل برساند.

وی با تاکید بر اینکه مردم تلاش مضاعف ما را می بینند، تصریح کرد: چند سالی است که مردم با صبوری مشکلات را تحمل می کنند از آنان می خواهیم این صبوری ادامه داشته باشد. ما باید این ابزار غیر واقع را از دشمنان بگیریم و نشان دهیم که شاید مردم ما نگران و دلگیر باشند اما این به معنی مقابله آنان با یکدیگر نیست.

وی با بیان اینکه رهبری درسخنان خود به مواردی اشاره کردند که در روزهای آتی مورد توجه کانون های سیاسی قرار خواهد گرفت، گفت: ما باید بتوانیم سخنان ایشان را مبنا قرار دهیم.ایشان در خصوص برجام نیز گفتند ما اصراری بر بازگشت به برجام نداریم آمریکا می بایست تحریم ها را کاملا بردارد تا ما پای میز مذاکره بشینیم در غیر اینصورت نشستن پای میز مذاکره نه تنها نفعی نخواهد داشت بلکه آب به آسیاب دشمن ریختن است.

فرماندار انزلی اظهار داشت: ما باید به توانمندی های داخلی در حوزه های مختلف تکیه کنیم تا زمانیکه نگاهمان به شرق و غرب باشد در بسیاری از موضوعات موفق نخواهیم بود اتکا ما باید به دانش فنی کشورمان باشد.

وی افزود: در سالهای اخیر دولت رویکرد استفاده از ظرفیت جوانان را در پیش گرفته است و امروزه با بهره گیری از توان این جوانان توانسته به پیشرفت های علمی به ویژه در حوزه تحریم های دست یابد.

فرماندار انزلی ادامه داد: ما به مدد این توانمندی ها توانستیم تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم.گاهی اوقات اخبار این موضوعات از طریق صدا و سیما و فضای مجازی منتشر می شود اما چون دشمنان این اقدامات ارزشمند کشورمان را نمی پذیرند دست به اقدامات شنیعی مانند ترور دانشمندان این مرز و بوم می زنند.

وی تاکید کرد: آنها شاید دانشمند هسته ای ما مانند شهید فخری زاده را ترور کرده باشند اما فخری زاده هایی داریم که به آنها امیدواریم و کشور بر پایه توانمندی های آنها به مسیر خود ادامه خواهد داد.

میرغضنفری خاطرنشان کرد: بهره گیری از فضای مجازی ابزار قدرتمندی برای مقابله با توطئه های دشمنان است و این ابزار قدرتمند در دهه فجر می تواند ما را در ارائه برنامه های فرهنگی پربارتر یاری دهد.

وی اظهارداشت: جوانان انقلابی دیروز، امروز میانسالانی هستند که می بایست تجارب خود را به نسل های جدید منتقل کنند.به همین منظور حاکمیت باید هنر آنرا داشته باشد که این فاصله و انقطاع نسلها را با بازگویی خاطرات، انتشار درست مطالب و بیان دلایل انقلاب اسلامی به حداقل برساند.

میرغضنفری با تاکید بر اینکه هر یک از ما به میزان اعتقادی که به اعتلای نظام داریم باید برای زنده نگه داشتن یوم الله دهه فجر تلاش کنیم، افزود: این برنامه ها باید پررنگ برگزار شود تا مشتی باشد بر دهان یاوه گویان.

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه دولت جدای از نظام، ملت و حاکمیت نیست، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دولت باید تا اتمام دوره خود با قدرت به کارش ادامه دهد و هرکس که به دنبال تخریب دولت است در زمین دشمن بازی می کند. این افترا و اختلاف افکنی ها  نقشه هایی است که دشمنان برای ایجاد تفرقه کشیده اند زیرا آنها به دنبال جدا کردن و در مقابل هم قرار دادن دولت و ملت هستند تا به خواسته خود برسند.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه