مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

آماده باش ۴۳ پایگاه امدادی هلال احمر گیلان در طرح زمستانه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۴۳ پایگاه و پست جمعیت هلال احمر گیلان در شهرستان‌های مختلف استان در قالب طرح زمستانه فعال شده است.

آماده باش ۴۳ پایگاه امدادی هلال احمر گیلان در طرح زمستانه
به گزارش ۸دی،سیاوش غلامی با اشاره به اجرای طرح زمستانه هلال احمر، اظهارداشت: در اجرای طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان گیلان در هر پست سه نفر و در هر پایگاه پنج نفر برای ارائه خدمات رسانی احتمالی در زمستان فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به تجهیزات این جمعیت، اظهار کرد: ۲۳ آمبولانس و یک تیم آنست و پایگاه امداد هوایی و ۲ تیم واکنش سریع برای طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان پیش بینی شده است.

غلامی با اشاره به سامانه ۱۱۲ (ندای امداد) جمعیت هلال احمر، گفت: مردم هنگام وقوع حوادث طبیعی و بین جاده‌ای در صورت نیاز به خدمات امدادی می‌توانند با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات هلال احمر گیلان به صورت رایگان بهره مند شوند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان گیلان، ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد که شاخه آزاد جوانان، غنچه‌های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی جوانان جمعیت هلال احمر گیلان را تشکیل داده و در زمان حوادث برای خدمات رسانی پای کار هستند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه